Toon posts:

Monitor doet raar

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wanneer ik zit te werken.. doe mijn monitor nogal raar. Het beeld wordt steeds groter en daarna weer kleiner. Hij zoomt dus als het ware in en uit. Het verschil is elke keer ongeveer 1cm.

Het is een IIyama Vision Master Pro 411

Waar kan dit aan liggen?

Verwijderd

je hebt geen boxen op of tegen je monitor aanzitten?

• m33p
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16-08 11:39
reken d´r maar op dat ie d00d gaat :S

wat je ken doen is natuurlijk kabels controleren, en keer goed doorblazen tegen stof (kijk uit, binnen monitor zeer hoge spanning)

Verwijderd

Topicstarter
die heb ik er al afgehaald. deze stonden er wel op, maar me die boxen heeft het al ongeveer een jaar goed gewerkt.

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-01 14:43
Kan van alles zijn, maar ik denk dat de monitor niet helemaal jofel meer is.
Als er nog garantie op zit, zou ik maar vast contact opnemen met IIyama.

Verwijderd

Topicstarter
weet er iemand hoe lang je garantie hebt op deze monitor?

• Graham
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-06 23:35
Geen andere magnetische velden in de buurt? Zoals een klok op het lichtnet of zo?

Verwijderd

Topicstarter
verder nix in de buurt... ik heb alles weggehaald

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 April 2003 @ 11:58:
weet er iemand hoe lang je garantie hebt op deze monitor?
standaard is 1 jaar.
maar misschien heb je wel 3 jaar onsite garantie.

moet je ff bij de voorwaarden van je leverancier kijken

stuur ze anders ff een mailtje.

sales@iiyama.nl

kijk anders ff op www.iiyama.nl. misschien dat je daar wat vind over garanties e.d.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2003 12:05 ]

• _XipHiaS_
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Ik heb ook zoiets gehad met m'n VMP 510. Eerst dacht ik nog dat het aan m'n ogen lag. Heel kort leek het beelt in de breedte even te veranderen. Later werd dat hoe langer hoe duidelijker. Om uiteindelijk met veel geflits en geknetter in rook op te gaan. Denk het te maken heeft met de hoogspanningstransformator. Dit heeft ongeveer 2 maanden geduurd, dus als je geen garantie meer heb ga dan maar vast sparen voor 'n nieuwe. Mijn monitor war ruim 3.5 jaar "oud".

[ Voor 13% gewijzigd door _XipHiaS_ op 18-04-2003 12:09 ]

Verwijderd

als je op de website kijkt, hebben alle monitoren 3 jaar on-site garantie.
alleen staat het type van jou er niet meer op omdat dat een ouder model is.

Verwijderd

Topicstarter
Het gekke is dat ie het nu al weer een paar minuten helemaal niet doet.. ik heb nu alles weggehaald wat er aan spanning in de buurt stond.. kijken hoe dit gaat. zodra het weer gebeurd stuur ik een mail naar IIyama. Tsja.. wanneer ik dan een nieuwe moet kopen.. het is niet anders.. het geld heb ik gelukkig wel.. maar ik ben juist zo tevreden over deze monitor.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 18 April 2003 @ 12:08:
als je op de website kijkt, hebben alle monitoren 3 jaar on-site garantie.
alleen staat het type van jou er niet meer op omdat dat een ouder model is.
k... bedankt.. hij is nog geen 3 jaar oud.. 2 jaar en 2 maanden pas.. dat zal dus wel mooi zijn.

• _XipHiaS_
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 18 April 2003 @ 12:10:
Het gekke is dat ie het nu al weer een paar minuten helemaal niet doet.. ik heb nu alles weggehaald wat er aan spanning in de buurt stond.. kijken hoe dit gaat. zodra het weer gebeurd stuur ik een mail naar IIyama. Tsja.. wanneer ik dan een nieuwe moet kopen.. het is niet anders.. het geld heb ik gelukkig wel.. maar ik ben juist zo tevreden over deze monitor.
Lijkt echt erg op mijn monitor, kwam voor dat hij er in geen dagen last van had, om daarna ineens weer steeds erger te sizen/trillen.
Ik adviseer in ieder geval het ding niet aan te laten staan als je niet in de buurt bent. Als het goed is zit het geheel in 'n metalen kooi maar om brand te voorkomen.... uitzetten (dus ook niet in stand-by maar netjes de knop voorop indrukken ;)).

[ Voor 4% gewijzigd door _XipHiaS_ op 18-04-2003 12:45 ]

Pagina: 1