[BUG]Flashreclame tussen de nieuwsposts

Pagina: 1
Acties:

• Sage
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 24-05-2025
Hallo,

Elke keer als ik op de frontpage kom en er de flashbanner staat van bijvoorbeeld Intel ,tussen de nieuwsposts, en ik op een van de nieuwslinks klik dat mijn computer volledig vastloopt of Mozilla 1.2.1 er uit springt. Ik gebruik MacOS 9.2.2. Ik heb de nieuwste flash versie gedownload en het probleem blijft.

Het vreemde is dat het niet altijd gebeurt maar wel 9 op de 10 keer. Wat ik nu doe is dat als ik tweakers.net laad gewoon zo snel mogelijk op Stop druk om te zorgen dat de flas animatie niet laadt. Ik heb dus geen problemen met de banners die aan de zijkant staan want als de banner in het midden er niet is dan heb ik nergens problemen mee.

Alvast bedankt! :)

kleurbleur.nl

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Ik gok er toch op dat dit een probleem aan jou kant is. Je bent namelijk de eerste die hier over klaagt. Wie weet helpt het als je een nieuwere Mozilla installeert? Versie 1.3 is namelijk ook al stable verklaard.

• Sage
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 24-05-2025
Vanaf 1.3 beta is Mozilla er alleen nog voor MacOSX. Binnenkort, over een paar maanden, ga ik ook over op OSX dus waarschijnlijk is het ook niet zo erg. De aplha versie van 1.3 kon ik niet eens opstarten en de installer deed het niet toen ik het opnieuw probeerde.

Het is jammer maar dan moet het maar zo. Eerst had ik hier trouwens geen last van. Misschien dat het vanzelf wel weer overgaat. :)

kleurbleur.nl