Toon posts:

TV-Out clone probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het probleem dat als ik met Power DVD een film wil bekijken deze alleen maar wordt getoond op het beeldscherm dat ik als primair ingesteld heb. Ik heb de TV aangesloten via de S-VHS aansluiting van mijn Asus V8170 GeForce 4 MX440.

Ik heb al enkele andere drivers geprobeerd, maar allemaal hetzelfde probleem. Deze driverversies heb ik al geprobeerd.

- 40.72
- 41.09
- 43.45
(allemaal gedownload van de site van Nvidia)

verder werkt alles perfect. So please help me :?

• PASware
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09:49
probeer 42.86 en doe dan detect devices bij nView, dat werkte bij een vriend van mij.

Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Deze al geprobeerd?

De grote tv-out FAQ

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Verwijderd

op het secundaire beeldscherm krijg je dan een zwart beeld binnen powerdvd zeker?
Probleem had ik ook, totdat ik de de 42.86 driver gebruikte, en het secundaire beeldscherm uit en weer ingescakeld had.

Verwijderd

Topicstarter
Thnx, zal et gelijk FF proberen

Verwijderd

Topicstarter
Hierbij het resultaat: Na he installeren van de 42.86 driver werkte het nog steeds niet, nadat ik de overlay instellingen anders had gezet werkte het wel. Dus bij deze bedankt.

TOPIC CLOSED!!
Pagina: 1