Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Info :

Momenteel in het bezit van de Ipaq H3970 met ppc 2002 draaiend.

Probleem:

Heb een Bluetooth dongle gekocht echter Activesync 3.5 kan niet synchroniseren naar mijn Ipaq. Je kan Activesync laten zoeken naar apparaten, als ik dit doe komt Ipaq wel met melding dat er verbinding gezocht wordt en kan ik die accepteren. Maar Activesync gaat dan gewoon door met zoeken.

Mijn Ipaq en mijn pc hebben wel via de Bluetooth dongle een verbond gesloten. Die werkt ook. Kan bestanden kopieren...

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:14

MaDLiVe

.-Observer-.

Verwijderd schreef op 18 April 2003 @ 11:12:
Info :

Momenteel in het bezit van de Ipaq H3970 met ppc 2002 draaiend.

Probleem:

Heb een Bluetooth dongle gekocht echter Activesync 3.5 kan niet synchroniseren naar mijn Ipaq. Je kan Activesync laten zoeken naar apparaten, als ik dit doe komt Ipaq wel met melding dat er verbinding gezocht wordt en kan ik die accepteren. Maar Activesync gaat dan gewoon door met zoeken.

Mijn Ipaq en mijn pc hebben wel via de Bluetooth dongle een verbond gesloten. Die werkt ook. Kan bestanden kopieren...
Je moet de com poorten ook binden. Daarna active sync op dezelfde com port laten zoeken naar je ipaq.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Verwijderd

Ik wilde nog even inhaken op dit topic, aangezien ik hetzelfde probleem heb. Op een of andere manier krijgt ie mijn device maar niet gevonden. Het gekke is dat ik via de blue tooth software op me pc wel bestanden kan sturen en ontvangen. Ik kon ook wel active sync draaien maar in me traybar zei die gewoon dat ie niet connected was. Conection wizard in ActiveSync vind dus niks. Wat kan het probleem zijn? Generic serial port staat op com 5 en zo heb ik ook in de settings van ActiveSync ingesteld. Ik weet niet precies wat poorten binden is. Wie oh wie kan me helpen??? Wil graag kunnen internetten via mijn pda dmv bluetooth en het thuisnetwerk

Specs

PDA: IPaq 4150

PC: AMD Athlon 2000+
Bluetooth usb dongle van MSI
Bluetooth software versie 1.3.1 van MSI

Pc's hangen aan een router (Draytek Vigor 2200E) met adsl verbinding

Help :>

• Sabbi
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:24

Sabbi

je denkt aan mij.

wil je activesyncen over BT of internetten op je pda over BT?