Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Coolermaster ATC-710 kast met Chieftec zijpaneel+window?

Pagina: 1
Acties:
  • 275 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• X-t-r-e-m-e
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 29-11 23:10
Ik heb een coolermaster ATC-710-SX1 kast. Deze heeft een Silver Aluminum Front Door en Black Coating side panel. De kast heeft als afmetingen (WxHxD): 205 x 522 x 455 mm.

Ik wil hier een chieftec zijpaneel met window op zetten. In een ouder topic heb ik gelezen dat het zijpaneel van chieftec SPX-02B zou moeten passen. Deze heeft als afmetingen 205 x 522 x 470 mm(W x H x D). Dat zou de afmetingen van een zijpaneel van een chieftec dragon DX-01 kast moeten zijn.

Echter heeft die kerel een zwarte uitvoering van de ATC-710, en hij heeft geen kleurverschil. Weet iemand of de zijpanelen van de zwarte en zilveren uitvoering van de ATC-710 dezelfde zwarte kleur hebben?

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
De kappen zijn exact hetzelfde van beide merken alleen of het voor de kleuren ook geld weet ik niet.

Verwijderd

Past gewoon hoor.
Ik heb zelf de Atc 710 grey (gx2) ene.. tis gewoon chieftec kast met zelfde kleurcodes dus bestel die hap maar. Als je zeker wilt weten moet je ff bij coolermaster de kleur code vragen en die bij de chieftec. Ben je direct verzekerd dat het goed gaat :)

• X-t-r-e-m-e
Heb jij toevallig ook deze Mr.Vanz http://shop.freezinghardware.nl/index-info.asp?ID=607
Zo ja, dan past het zeket te weten. De kleur ziet er hetzelfde uit.

Verwijderd

Ik heb eentje met geen window maar de kleur was echt preziessss het zelfde..... (en nee ik ben niet die ene knakker die je eerder beschreefin je begin post... das gewoon toeval :) )
Maar een ding begrijp ik niet...
je hebt maar 2 uitvoeringen..... Zilver en Zwart..... De front is van Alu de rest is gewoon standaard door chieftec geleverde kast..
Ik weet gewoon dat de zwart "coolermaster" versie de zelfde kleur is als die van de Chieftec...dus dan zal dat ook wel zo wezen als met de zilvere versie

• X-t-r-e-m-e
De kast is idd van chieftec, alleen het front is van coolermaster, en die is bij mij zilver. De kast is een beetje gebroken zwart, niet echt diepzwart. Als het goed is zit er bij jou toch een beetje kleurverschil van de kast en het zwarte aluminium frontje, toch?

Verwijderd

klopt, maar ik wist niet dat er een versie bestaat die een "zwarte" kast hebt en met een zilvere front...... heb je een plaatje he want zelf heb ik deze versie (da zwarte)

TIP: Ik lees net op de coolermaster site dat de "complete" silver versie er niet meer is.....goh... moet je toch ff een plaatje posten hoor! ben benieuwt....
Afbeeldingslocatie: http://www.coolermaster.com/case/products/images/710-gx1.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2003 09:49 ]

• X-t-r-e-m-e
Hier staan een paar plaatjes ervan.

Afbeeldingslocatie: http://www.bit-tech.net/images/review/106/5.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.bit-tech.net/images/review/106/6.jpg

BTW, dit is niet bij mij thuis of zo hoor.

[ Voor 44% gewijzigd door X-t-r-e-m-e op 20-04-2003 12:58 ]

Verwijderd

BINGO!
Die achter kast heb ik ook! Dus je kan heb gewoon bestelle! Maar ik geef je niet de complete 100% (maar 95%), maar weet wel dat het wil! IEMAND moet de spits afbijten.... :+

BTW: Nu ook druk aan het modde met die kast.... Echt ik heb hele gave dinge met dat ding uitgehaald... Ben nu nog niet klaar mijn waterkoeling ;( loopt nog niet soepel... maar voor de rest... gehehe ik hou je op de hoogte van me mod... misschien moeten we maar een Club oprichte voor gemodde Coolermaster kassies... :P

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2003 17:05 ]

• sniperz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-11 10:12
ik heb die case ook en de chieftec spx 02 zit er bij mij in pas goed is btw de zelfd case

• X-t-r-e-m-e
Club gemodde Coolermaster ATC-710 :)

Ik ga gelijk zo'n zijkant met groot window bestellen. Ik zou het ook zelf kunnen maken, maar wil m'n kast origineel en verkoopbaar houden :). Vandaar dat ik onderstaande zijkant ga bestellen, vandaag nog.

Afbeeldingslocatie: http://shop.freezinghardware.nl/pictures/575-607G.JPG

[ Voor 4% gewijzigd door X-t-r-e-m-e op 20-04-2003 20:59 ]

Verwijderd

Yeaha man... slim idee... Maare ik ga wel ff zelf een eigen window maken (zo al myn 6e window zoiets)
Whahah de Club gemodde Coolermaster ATC-710! Goed idee. Als je echt ideeen daarover hebt voor coolermaster kasten. Meel me dan! Dan gaan we ook echt wat van maken!

• X-t-r-e-m-e
Ik heb sinds kort watercooling. Alles komt van Aquacomputer behalve het reservoir, dat heb ik zelf (met mijn broer) gemaakt. Mijn broer heeft een reservoir ter grootte van een CD-rom gelast van kunststof, transparant PVC. Aan dit bakje heb ik twee rails bevestigd van chieftec, die bij je kast geleverd zijn. Bovenop een dop die ik kan open, en dicht draaien. Makkelijk met hervullen etc. Het bakje zit verscholen achter zo'n IDE afdek klep van je kast. In dit afdekplaatje maak ik een window, zodat je m'n reservoir ziet. Gezien deze doorzichtig is, komt dat mooi uit door de CCFL in m'n kast. Pic's volgen nog.....ff een camera regelen en wachten op m'n window paneel.

Verwijderd

O boy o boy o boy! ben benieuwt man!.... Ik heb zelf een reservoir gemaakt van plexi in een cilindervorm die komt boven in me kast met een plexi afdek plaatje zodat je van boven af het water kan zien. Verder heb ik een eigen Rad-toren gebouwt die prezies zo hoog is als me kast. hij komt er los naatst te staan..... een rad van 40 cmlang en 8 dik en 9 breed paste niet :P in deze kast...

• X-t-r-e-m-e
Zet er wel een flinke pomp op dan, met zo'n groot rad. Als je pic's hebt :), ben benieuwd. Ik heb zelf m;n Eheim 1046 pomp bij de PCI sloten staan, bij de intake-fan 80 mm staat m'n Black Ice Extreme met 120 mm fan. Boven in de hoogste IDE bay m'n reservoir. Oh, en natuurlijk dan m'n cuplex evo en twinplex, hieronder ff plaatjes van de koelblokken.

CPU
Afbeeldingslocatie: http://www.aqua-computer-systeme.de/prodimg/evo11_detail_300.jpg
Chipset
Afbeeldingslocatie: http://www.aqua-computer-systeme.de/prodimg/tpconfig/ccgerade.jpg

Verwijderd

Darn men mooi blokkie :9 ! Helaas past deze niet meer op mijn socket 370. Maar ik had al een koelblok voor deze al uitkwam, namelijk de Magnum 370.... een echte full copper zware jongen.... ik heb al eens een coppermine p3 1ghz @ 1333 mhz mee gebroken... en dat gebeurt niet snel >:)... Verder heb ik ook nog eens geforce4 waterblokkie/hddblok in aanbouw... Kost alleen zoveel tijd maar ja dat heb je niet met examen havo.... :(

maar heb je msn/icq??? voeg me dan ff toe wil je? want volgens mij ruik ik hierro moderators die gaan zeiken dat we van de topic afwijken... :P

• X-t-r-e-m-e
Om terug te komen op het zijpaneel dat ik besteld heb van chieftec, precies hetzelfde en geen kleurverschil. Het staat erg mooi als ik dat zelf mag zeggen :) Dit weekend post ik wel wat pics ervan.

http://home.zonnet.nl/Xtreme/

Hier staan wat plaatjes, ff gauw erop gegooid

[ Voor 18% gewijzigd door X-t-r-e-m-e op 25-04-2003 19:19 ]

• Sedat
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15-09 13:57

Sedat

Tweaker...

Ik heb een zilvere chieftec dragon... maar ik wil graag zo een alu voorkant van coolermaster.... en weet er iemand of er ook andere frontjes (andere types van coolermaster) zijn die passen..(een zonder deurtje)

Verwijderd

X-t-r-e-m-e schreef op 21 april 2003 @ 12:22:
Zet er wel een flinke pomp op dan, met zo'n groot rad. Als je pic's hebt :), ben benieuwd. Ik heb zelf m;n Eheim 1046 pomp bij de PCI sloten staan, bij de intake-fan 80 mm staat m'n Black Ice Extreme met 120 mm fan. Boven in de hoogste IDE bay m'n reservoir. Oh, en natuurlijk dan m'n cuplex evo en twinplex, hieronder ff plaatjes van de koelblokken.

CPU
[afbeelding]
Chipset
[afbeelding]
Even vraag om off-topic te gaan. Waar heb je deze 2 koelblokken besteld/gekocht? Ik ben namelijk ook op zoek naar deze blokken maar heb ze tot nu toe nog nergens kunnen bestellen.
Zo nu weer on-topic. Tis een hele mooie case. Kheb er van de week ook nog 3 complete game systemen van moeten bouwen. Ik kan er alleen het volgende over zeggen: tis echt een mega goede kast alleen jammer dat de platinum drive van de Audigy niet achter de klep geplaatst kan worden. Dus bij 1 kast ligt de klep er al af.
Pagina: 1