Palladium draadje

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-06 14:48
nieuws: Cryptografie-experts waarschuwen voor Microsoft NGSCB?

het valt erg op dat de voorstanders "onderdrukt" worden door de tegenstanders van palladium, de mensen die tegen zijn hebben een +3 tot +4 terwijl de voorstanders het moeten doen met een 0 of 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Misschien zijn de argumenten van de voorstanders minder sterk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superdeboer
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

Superdeboer

Sa-weee-tah

Nee * Superdeboer is het wel een beetje eens met Teckna. Alleen k heb geen punten meer om er wat aan te doen, omdat ik anderhalve maand heel weinig op de FP heb kunnen struinen.
Ik denk niet dat de argumenten van de voorstanders minder sterk zijn. Als ik het zo bekijk, wordt er niet echt "open-minded" geluisterd naar de voorstanders.
Ik ben geen uitgesproken voorstander van Palladium, maar mijn rechtvaardigheidsgevoel zegt, dat er een aantal reacties wel wat puntjes erbij mogen hebben.

edit:
Bijvoorbeeld deze reactie is meteen met een aantal malen "overgewaardeerd" tot 0 gebracht, terwijl ik het een verhelderende en voor de discussie waardevolle bijdrage vind. De voor de hand liggende snelle reactie eronder staat wel op 3. :?
Dat lijkt mij inderdaad niet helemaal een juiste gang van zaken.

[ Voor 30% gewijzigd door Superdeboer op 18-04-2003 11:21 ]

When I write my code, only God and I know what it means. One week later, only God knows.
Hell yes it's a Cuban Cigar, but I'm not supporting their economy, I'm burning their fields.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polaris
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
(overleden)
Zoals gebruikelijk in TCPA/Palladium draadjes, wordt er stevig op mening gemod. Ik ben nog maar een keer wezen schaven.

Zou deze op -1 moeten? Ik vind eigenlijk van wel. En dit zijn maar twee woordjes, maar het lijkt mij een vette troll. Iets of iemand met de NSB vergelijken kan niet door de beugel. Toch vond iemand het zelf een Inzichtvol waard :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superdeboer
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

Superdeboer

Sa-weee-tah

polaris schreef op 18 april 2003 @ 12:12:
Zoals gebruikelijk in TCPA/Palladium draadjes, wordt er stevig op mening gemod. Ik ben nog maar een keer wezen schaven.

Zou deze op -1 moeten? Ik vind eigenlijk van wel. En dit zijn maar twee woordjes, maar het lijkt mij een vette troll. Iets of iemand met de NSB vergelijken kan niet door de beugel. Toch vond iemand het zelf een Inzichtvol waard :?
w00t * Superdeboer heeft weer modpuntjes. Ik ben er dus nog maar een keertje langsgeweest. In beide gevallen die jij hier aandraagt heb ik een -1 gegeven. Bij de eerste een flame en bij de tweede een troll.
Waarom denken Amerikanen ook steeds dat ze de wereld zullen en moeten beheersen?
is natuurlijk een argumentatie van nix om te ondersteunen dat je een bedrijf faillissement toewenst. Overigens, zelfs met argumentatie acht ik dat nog niet geoorloofd, maar dat is persoonlijk.

Over die tweede: die moet in ieder geval naar -1! Zoals je zelf zegt, dat kan gewoon niet door de beugel. Ik denk dat de gemiddelde FP-lezer niet met dergelijke ondoordachte vergelijkingen geconfronteerd wil worden, als hij op zoek is naar nieuws over dit onderwerp!

When I write my code, only God and I know what it means. One week later, only God knows.
Hell yes it's a Cuban Cigar, but I'm not supporting their economy, I'm burning their fields.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

polaris schreef op 18 april 2003 @ 12:12:

De manier om te kijken of je een beetje objectief bent is in gedachten het omgekeerde te beweren met dezelfde nuances en onderbouwing neer te zetten.

Beide reacties vind ik niet -1 maar 0 omdat geen van beide doelgericht en grof of op de persoon speelt. Maar -1 is ook wel te verantwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

MM

was: m.m

Het blijft altijd moeilijk om dit soort draden goed te modden. Geef je iemand een +2 om z'n mening, dan moet je dat een ander in principe ook niet weigeren. Waar ik zelf naar kijk:
1) Hoe is het gebracht, met veel gescheld en getier of gewoon netjes
2) Is het goed beargumenteerd
3) Is het relaas een beetje leesbaar/begrijpbaar

Ik zelf ga over het algemeen uit van een +2 van een goede mening die redelijk voldoet aan de bovenstaande 3 punten. Als het echt een flink relaas is waarbij ook de standpunten van de 'tegenpartij' worden ontkracht mag het wat mij betreft wel richting +3/4 gaan.

S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"

Pagina: 1