Verwijderd

Topicstarter
Er zijn al wel wat topic's over dit onderwerp geweest maar ik heb nog geen bevredigend antwoord gevonden.
Ik heb nu een Minolta F100 (met 128MB SD-card)en deze bevalt me eigenlijk goed >:) , alleen als ik een foto download naar mijn pc en een aanpassing maak (bijv. rotaten van een foto) kan ik deze wel weer terug uploaden maar is deze niet meer te zien op mijn camera.De naam van het bestand is niet aangepast.
Dat zou wel handig zijn om bij andere mijn pics te laten zien op de TV.

Heeft Minolta hier een oplossing of een progje voor.

• dominic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-02 14:55

dominic

will code for food

Wat voor jpeg compressie gebruik je? (Baseline, Baseline optimized, Progressive)?

Heb het ook met mijn Sony Cybershot p20, als ik ze terugschrijf als progressive jpeg ziet hij ze ook niet, Baseline echter wel.

Download my music on SoundCloud

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:58
Verwijderd schreef op 18 April 2003 @ 10:43:
Er zijn al wel wat topic's over dit onderwerp geweest maar ik heb nog geen bevredigend antwoord gevonden.
Ik heb nu een Minolta F100 (met 128MB SD-card)en deze bevalt me eigenlijk goed >:) , alleen als ik een foto download naar mijn pc en een aanpassing maak (bijv. rotaten van een foto) kan ik deze wel weer terug uploaden maar is deze niet meer te zien op mijn camera.De naam van het bestand is niet aangepast.
Dat zou wel handig zijn om bij andere mijn pics te laten zien op de TV.

Heeft Minolta hier een oplossing of een progje voor.
Dat heeft dan waarschijnlijk met het roteren te maken. Ik denk dat je ze het beste in de camera zelf kunt roteren, daar is vast wel een optie voor. Verdere bewerkingen moeten gewoon kunnen volgens mij, zolang de hoogte x breedte verhouding maar hetzelfde blijft.

omniscale.nl

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben deze optie's nog niet tegengekomen op mijn cam, kan ik dat ergens zien aan een pic welke gebruikt wordt? Het bewerken van .jpeg doe ik in ACDsee...

Verwijderd

Wat je anders eens kan proberen is hem jpg-lossless te roteren.
Is een optie in IrfanView.