is 60/48 graden nu te warm?

Pagina: 1
Acties:
  • 101 views sinds 30-01-2008

• TromboneFreakus
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-08-2023
Mijn computer is de laatste tijd erg instabiel. Op de vreemdste momenten "bevriest" het hele gebeuren, zowel nog tijdens het opstarten als onder het werken met een reeds opgestart systeem.

Nu dacht ik dat dit met de temperatuur te maken zou kunnen hebben. Vandaar dat ik een softwarematige sensor geinstalleerd heb en die geeft op dit moment aan dat de processor 61 graden Celcius is en het systeem 48 graden C. Is dat te warm?

En als het niet de koeling is, welke hardware kan dan de boosdoener zijn? Opvallend is dat het systeem vaak pas weer werkt na het echt uitzetten en een tijdje uitlaten. Bij zo'n vastloper helpt rebooten dus niks, aangzien het dan gegarandeerd kort na het resetten weer mis gaat.

Alvast bedankt.

Verwijderd

Ik vind het TE warm ja, als je eens wat specificaties zou kunnen geven van je hardware? :s

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Het is inderdaad een tikje te warm .. Be creative: probeer eens een hele tijd je kast open te laten en er eventueel een tafelventilator op te richten :)

Maar je geeft ons wel erg weinig om mee te spelen en je kunt wel zelf wat verder troubleshooten. Lees dit eens door: Technische PMG FAQ: Hangen en Opstartproblemen. Mocht je er desondanks nog niet uitkomen en alsnog een nieuw topic te willen openen, lees dan wel de 1e posting van Dit graag lezen eer je een topic opent door B)

/kansloos

Dit topic is gesloten.