Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr
Deze van BlondMM staat inderdaad te hoog op +3. +2 zou beter zijn. (Maar dat éne minpuntje van mij is daar net niet genoeg voor, dus misschien nog iemand die daar even een beetje aan wil polijsten?)Beaves schreef op 18 April 2003 @ 09:22:
Deze draad is op sommige punten erg raar gemod, zo staat deze reactie op +3 en dat lijkt me iets te hoog, net zoals de +3 voor deze draad. Deze reactie is een twijfelgeval voor mij.
Deze reactie van silentsnow vind ik inderdaad ook een twijfel geval. Je kunt zeggen dat het copy-paste is, maar aan de andere kant heeft hij duidelijk z'n informatie zelf verwerkt tot een op jouw reply toegesneden reactie. Ik heb 'm dus maar laten staan, omdat er wel heel veel zinvols in staat, wat voor mij veel bijdraagt aan dit nieuwsitem.
Verder heb ik ook nog wat puntjes uitgedeeld. De rest staat nu niet bijzonder scheef imho.
[ Voor 6% gewijzigd door Superdeboer op 18-04-2003 10:35 . Reden: GRRR typ ]
When I write my code, only God and I know what it means. One week later, only God knows.
Hell yes it's a Cuban Cigar, but I'm not supporting their economy, I'm burning their fields.