Zware gebruikers zullen meer moeten betalen maar krijgen dan ook meer bandbreedte.
Met deze nieuwe aanbiedingen, volgens bestuursvoorzitter Mark Schneider van UPC, een 'abonnement op maat' wil UPC een eind maken aan het in hun ogen 'oneigenlijk gebruik' van internetten via de kabel. Hierbij doelt hij op abonnees die er eigenlijk een eigen zaak op na houden en de kabel gebruiken om 24 uur per dag zware bestanden te downloaden.
Volgens Schneider is UPC sterker uit de strijd met de consumentenorganisaties gekomen en realiseert het bedrijf zich nu goed waar de focus moet liggen. Er moet meer geld verdiend worden aan abonnees en dan met name de zwaargebruikers, volgens Schneider. Hij wil een tarievensysteem gebaseerd op bandbreedte.
dit vind ik dus helemaal niet erg, ik wil best wel wat meer betalen, want ik krijg voor 89 piek per maand geen 1.5mbit lijn thuis gelegt, en daarbij komt nog is dat je waarschijnlijk ook meer bandwidth kan krijgen voor wat extra cash
Dus als ik voor 150 piek per maand een snellere lijn kan krijgen hoor je mij nog steeds niet klagen
Sony A7III | Sony a6300 | Sony ZV-E1 | 12 2.0 | 21 1.4 | 24 1.4 | 35 2.8 | 50 1.4 | 135 1.8 | 16-28 2.8 | 16-70 4 | 28-75 2.8 | 70-200 2.8 II |