Toon posts:

Rekening rijden bij Chello?

Pagina: 1
Acties:
  • 102 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Geen onbeperkt internet meer bij Chello,binnenkort moeten we naar verbruik betalen.

http://www.DFT.nl/servlet/ArticleByID?ID=910904&frompage=voor

Goodbye Chello,Hello ADSL?

• CasGas
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 19-08 16:23

CasGas

.

Zware gebruikers zullen meer moeten betalen maar krijgen dan ook meer bandbreedte.

Met deze nieuwe aanbiedingen, volgens bestuursvoorzitter Mark Schneider van UPC, een 'abonnement op maat' wil UPC een eind maken aan het in hun ogen 'oneigenlijk gebruik' van internetten via de kabel. Hierbij doelt hij op abonnees die er eigenlijk een eigen zaak op na houden en de kabel gebruiken om 24 uur per dag zware bestanden te downloaden.

Volgens Schneider is UPC sterker uit de strijd met de consumentenorganisaties gekomen en realiseert het bedrijf zich nu goed waar de focus moet liggen. Er moet meer geld verdiend worden aan abonnees en dan met name de zwaargebruikers, volgens Schneider. Hij wil een tarievensysteem gebaseerd op bandbreedte.
dit vind ik dus helemaal niet erg, ik wil best wel wat meer betalen, want ik krijg voor 89 piek per maand geen 1.5mbit lijn thuis gelegt, en daarbij komt nog is dat je waarschijnlijk ook meer bandwidth kan krijgen voor wat extra cash

Dus als ik voor 150 piek per maand een snellere lijn kan krijgen hoor je mij nog steeds niet klagen >:) >:)

Sony A7III | Sony a6300 | Sony ZV-E1 | 12 2.0 | 21 1.4 | 24 1.4 | 35 2.8 | 50 1.4 | 135 1.8 | 16-28 2.8 | 16-70 4 | 28-75 2.8 | 70-200 2.8 II |

• waslijn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-08 09:53
Nou ik vind het nu al best hoor, ik haal momenteel zeer hoge snelheden(80kb/s) in de probleemgemeente Arnhem. Ik krijg zelf korting :)

Als er maar niet een limiet komt van onder de 10GB per maand. Als je dan meer wilt, dan vind ik het normaal dat je daar meer voor betaald. Ik hoop alleen niet dat je van die Casema toestanden krijgt, met limieten van 333MB,1GB en 3GB voor de verschillende abbonementen, want dan stap ik zeker over op ADSL :(

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben beniewd naar de nieuwe tarieven en voorwaarden en hoop dat ze wat beter zijn dan bij Casema want tot nu toe heb ik geen klachten maar dat komt omdat ik meestal in de nacht download,tussen 19.00 - 24.00 is het gewoon shit.

• FoolZero
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 28-07 07:52

FoolZero

Freedom of speech...

Op woensdag 22 november 2000 16:56 schreef rjw het volgende:
Ik ben beniewd naar de nieuwe tarieven en voorwaarden en hoop dat ze wat beter zijn dan bij Casema want tot nu toe heb ik geen klachten maar dat komt omdat ik meestal in de nacht download,tussen 19.00 - 24.00 is het gewoon shit.
Ow JIJ bent dus de reden, dat ik maar 150KB/s binnentrek na 24:00 :P

Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(

• RobzQ
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-12-2020

RobzQ

greedy as a pig

Ik had het ook gelezen :r

..so be wary of any man who keeps a pig farm..

Verwijderd

er is nog geen sprake van bij @home...maar ik ben het er niet mee eens...Je betaalt een vast bedrag en mag daarvoor onbeperkt online zijn..of je nu alleen email stuurt, mp3's downt of films.

ik vind het onterecht om zware gebruikers meer te laten betalen...:(

• Dr_Frickin_Evil
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09:11
Zie je de tegenstrijdigheid in die laatste opmerking?

Als ik een server mag draaien, internet mag delen, en >>10gb/mnd mag downloaden wil ik daar best meer voor betalen (ligt eraan hoeveel).
Pagina: 1