Toon posts:

Is stof normaal onder het display?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Dat is mijn vraag?

Ik heb dit probleem al bijna een jaar met mijn Nokia 6310i zie stof in 6310i

Nu heb ik het ook in mijn nieuwe toestel (Nokia 7650) die ik in nov 2002 heb gekocht.

De 6310i is al 2 keer bij het service centrum geweest, en nu gaat hij voor de derde keer er naar toe om er een nieuw front op te laten zetten.

Ik ben met die 7650 nu al 4x terug geweest, en heb vandaag via de Nokia service support te horen gekregen dat ik nu die 7650 om kan ruilen voor een nieuwe.

En volgende week ga ik die 3 andere reparatiebonnen van de 6310i doorfaxen naar NSS, om te zorgen voor een nieuw toestel.

Wie heeft er het zelfde probleem en, heeft hier ook goede ervaringen mee?

• aardbeix15
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

aardbeix15

100%fruit pers je er niet uit!

normaal is het zeker niet. IMO duidt het gewoon op slechte afwerking van de phone. Probleem is echter dat het product door Nokia gewoon soms niet beter in de markt wordt gezet en je er dus zeg maar mee opgescheept ben wanneer je de phone al hebt.

Zelf gebruik ik de Siemens ME45 en als daar maar 1 stofje onder display zou komen dan ga i meteen terug naar de fabrikant, maar goed dat is dan ook wel een schock, stof, water resitant toestel :P

snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.

• Redshark
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:48
het is niet normaal maar het komt wel vaak voor (mijn V66 ligt ook bij de monteur/schoonmaker nu :( ). Probleem is dat er volgens mij weinig aan te doen is behalve af en toe schoonmaken.

Nu maar hopen dat mijne weer mooi schoon terugkomt........