Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[MwH]Info (Modwarehouse) ...niet meer bereikbaar?

Pagina: 1
Acties:
  • 19 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik kan [MwH]Info (Modwarehouse) niet meer bereiken via email?!

Hij is bezig met verchroomd LCDscherm voor mijn grafische LCD, het zou een week geleden al verstuurd zijn (voor 2de keer..eerste keer is er iets misgegaan met de post waarschijnluk), maar steeds niks binnen hier ..en ik heb over 2 weken LANparty en mijn kast ziet er niet uit nu. :'(

Mijn casemod ziet er nu zo uit: Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/ben.leuk/lcdscherm.jpg

Ik heb hem al paar keer ge-emailed, maar er wordt niet op gereageerd.

Weet iemand waar hij misschien uithangt? :?

(niet dichtgooien a.u.b.) <-- ben radeloos :)

Verwijderd

Ik ben er ook nog.. ik geloof dat mail.eve het een beetje druk heeft.. ik zie 'm niet meer zo veel online.. maar alle mails worden uiteindelijk gewoon beantwoord... voeg me fff toe: xwizz@hotmail.com dan kunnen we het fff via msn bepraten....

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 April 2003 @ 23:26:
ik kan [MwH]Info (Modwarehouse) niet meer bereiken via email?!

Hij is bezig met verchroomd LCDscherm voor mijn grafische LCD, het zou een week geleden al verstuurd zijn (voor 2de keer..eerste keer is er iets misgegaan met de post waarschijnluk), maar steeds niks binnen hier ..en ik heb over 2 weken LANparty en mijn kast ziet er niet uit nu. :'(

Mijn casemod ziet er nu zo uit: [afbeelding]

Ik heb hem al paar keer ge-emailed, maar er wordt niet op gereageerd.

Weet iemand waar hij misschien uithangt? :?

Voordat hij dichtgegooit wordt >:)

Ik ben er nog steeds, en na eens goed kijken ben ik er achter dat ik jouw mailtjes "bijna" nooit had kunnen zien. Ooit had ik eens een filter aangebracht, echter op de een of andere manier ben jij in "ongewenst" terrecht gekomen en daardoor ook in de molen verdwenen... Zeer vervelend.... maarre ik heb deze keer en code die zal ik later op de dag eens opsnorren...

en als je me wilt bereiken zonder email:

modwarehouse@hotmail.com

En net wat xndr al zei, het is op het moment druk, maar dat komt ook door de pasen, maar dat heeft weer met mijn vak te makten ;)

Hij zal zo wel gesloten worden dit topic, dus voor een ieder die het leest,

namens MwH vrolijk pasen...

(niet dichtgooien a.u.b.) <-- ben radeloos :)

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

/overbodig

Verder raad ik je aan om dit de volgende keer niet meer te doen .. Je zelf donders goed dat zo'n topic helemaal niet op GoT hoort, gezien je onderaan de startpost de kreet "(niet dichtgooien a.u.b.) <-- ben radeloos" zette :/

Je mag blij zijn dat ik verder niks onderneem, want dit valt overduidelijk onder Policy: Alle regels die op het forum gelden #haal-weg

Dit topic is gesloten.