"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Zon opbrengst http://plugwise.grimson.nl/ | Fotomeuk
Bij het downloaden gaat het dus al mis. Maar zoals ik al zei: ik heb totaal niks verandert. Geen firewall of wat dan ook.grimson schreef op 17 April 2003 @ 22:46:
Wat mislukt ? Het feitelijke installeren of het downloaden van de hotfixes ?
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi
Misschien heeft de WinUpdate server het heel druk?
Idd. Hij vind dus wel update's maar wil gewoon niet beginnen met downloaden.
[ Voor 60% gewijzigd door schnumi op 17-04-2003 22:52 ]
Windowsupdate kan ook even niet beschikbaar zijn (?)
van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !
Essentiële update voor Q817287 (Beschadiging van catalogusdatabase in Microsoft Windows)
Downloadgrootte: 235 kB
Met deze update verhelpt u problemen met de catalogusdatabase die in Windows wordt gebruikt om de integriteit van geïnstalleerde binaire bestanden te waarborgen. Met update 817287 wordt de database automatisch gerepareerd als er beschadiging optreedt. Deze update verbetert ook de prestatie van de catalogusdatabase en van onderdelen waarvoor Microsoft Cryptographic Services NT Service (CryptSvc.dll) wordt gebruikt, waaronder Microsoft Windows Media Player en Microsoft Media. Nadat u dit onderdeel hebt geïnstalleerd, moet u de computer wellicht opnieuw opstarten. Dit onderdeel kan niet worden verwijderd na de installatie.
Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi
Nope al gekeken en helemaal leeg gegooit.markvt schreef op 17 April 2003 @ 22:53:
is je intertemp map misschien vol ??
edit: ah hij gaat nu ineens maar wel heeeeelll sloom. Ik denk dat het gewoon bij MS zit.
[ Voor 36% gewijzigd door schnumi op 17-04-2003 23:00 ]
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
idd je pc word er toch alleen maar trager vanVerwijderd schreef op 24 april 2003 @ 15:40:
Nah had ik de update binnen na een halfuur op 3 mb te wachten, installeert windows de update niet. >>>>GRRRR<<<< Jah dan maar geen update
' waarom wachten op iets waardoor je nog langer moet wachten '
Verwijderd
Zowiezo --> AV & Firewall UIT!!!!
Ga je naar de map C:\Windows\system32
Hier staat een map Catroot2, hernoem deze naar bv. catrootold en maak een nieuwe lege catroot2 map...
Dan ga je naar de route van alle schijven en verwijder je (Verborgen) mapjes WUTEMP
Ennuh de site kan wel eens langzaam zijn...
Maar dit heb je echt niet elke dag!
Zowel bel je ISP...
[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2003 17:40 ]
Verwijderd
Ik kan de beschikbare updates zien, maar niet downloaden. Het download schermpje komt wel, maar dat is alles. Na een paar seconden krijg ik de melding dat er niets gedownload is.
Verwijderd
Mogelijke oplossingen:
================
- Proxy server uitzetten! (IE-Opties, verbindingen, knop LAN-instellingen)
Testen, bij nee volgende stap...
- Ga naar de map C:\windows\system32 en hernoem de map Catroot2 in Catold...
Dan maak je een nieuwe (lege) map met de naam Catroot2
Testen, bij nee volgende stap...
- Zet verborgen bestanden en mappen weergeven aan (Verkenner), dan:
Start, Uivoeren, Type hier: COMMAND (Enter of OK)
CD\ (enter)
CD WINDOWS (enter)
CD SYSTEM32 (enter)
NET STOP CRYPTSVC (enter)
REN catroot2 CATOLD (enter)
NET START CRYPTSVC (enter)
Exit (enter)
Dan ga je naar iedere schijf (C, D, etc.) en verwijder je de (verborgen) mapjes WUTEMP
Testen, bij nee --> post aub...
Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat
Terwijl er toch zeker wel een hele hoop moeten zijn.
Gisteren had ik het ook op een andere pc, maar na een paar keer refresh deed ie het weer
Maar nou doet ie dus helemaal niks
[ Voor 35% gewijzigd door bobo1on1 op 12-05-2003 19:06 ]
Impedance, a measure of opposition to time-varying electric current in an electric circuit.
Not to be confused with impotence.
De Baseline Security Analyzer doet het trouwens wel goed, al moet je dan de patches met de hand downloaden & qchain gebruiken
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)