[HL/CS] NET_SendPacket ERROR:WSAEINTR

Pagina: 1
Acties:
  • 107 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-12 20:49

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Topicstarter
Sinds ik mijn nieuwe netwerkkaart heb geinstalleerd [Znyx 346ZX] krijg ik opeens met HL/CS de volgende error "NET_SendPacket ERROR:WSAEINTR" zogauw ik een server probeer te joinen :(

Op internet komt deze error wel vaker voor, maar daar ligt het meestal aan de modem [ik heb ADSL en nog NOOIT dseze error gehad] of aan XP ICM met QoS. Ik heb Win2K zonder QoS geinstalleerd.

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06:27

White Dust

PlaneScape: Torment

Hmm, op deze pagina staan een paar mogelijke oplossingen, waaronder ook voor win 2000 (SP2 instaleren), mischien heb je er wat aan...

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Topicstarter
Ik heb SP3 al geinstalleerd.
Ik doe toch maar ff windowsupdate voor de zekerheid...

edit:

Heeft ook niks geholpen
De kaart opnieuw geinstalleerd hielp ook niet :(
TCP/IP opnieuw installeren ook niet ..
Dit is echt vaag :(

[ Voor 48% gewijzigd door StarLite op 17-04-2003 23:11 ]

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:43
En als je die netwerkkaart er gewoon helemaal uit haalt? Is de error dan ineens weg?

Met een beetje Googlen op 'NET_SendPacket ERROR:WSAEINTR + Counter-Strike' kwam ik toch wel op een paar bruikbare links. Deze bijvoorbeeld, hier wordt het probleem aangesneden en worden er een aantal oplossingen gegeven. Misschien heb je er wat aan :)

The devil is in the details.

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Topicstarter
Met mijn oude netwerkkaart had ik nooit probs, die doe ik zo weer terug, kijken of het daaraan ligt [wat ik wel verwacht]

Ik heb zelf ook uren lang ge-googled, maar alle tips sloegen niet op mijn probleem [QoS, andere modem kopen, SP2 installeren] of hielpen niet [instellingen op me NIC veranderen, TCP/IP opnieuw installen]

\o/