tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Hmm, op deze pagina staan een paar mogelijke oplossingen, waaronder ook voor win 2000 (SP2 instaleren), mischien heb je er wat aan...
Ik heb SP3 al geinstalleerd.
Ik doe toch maar ff windowsupdate voor de zekerheid...
Ik doe toch maar ff windowsupdate voor de zekerheid...
edit:
Heeft ook niks geholpen
De kaart opnieuw geinstalleerd hielp ook niet
TCP/IP opnieuw installeren ook niet ..
Dit is echt vaag
Heeft ook niks geholpen
De kaart opnieuw geinstalleerd hielp ook niet
TCP/IP opnieuw installeren ook niet ..
Dit is echt vaag
[ Voor 48% gewijzigd door StarLite op 17-04-2003 23:11 ]
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
En als je die netwerkkaart er gewoon helemaal uit haalt? Is de error dan ineens weg?
Met een beetje Googlen op 'NET_SendPacket ERROR:WSAEINTR + Counter-Strike' kwam ik toch wel op een paar bruikbare links. Deze bijvoorbeeld, hier wordt het probleem aangesneden en worden er een aantal oplossingen gegeven. Misschien heb je er wat aan
Met een beetje Googlen op 'NET_SendPacket ERROR:WSAEINTR + Counter-Strike' kwam ik toch wel op een paar bruikbare links. Deze bijvoorbeeld, hier wordt het probleem aangesneden en worden er een aantal oplossingen gegeven. Misschien heb je er wat aan
The devil is in the details.
Met mijn oude netwerkkaart had ik nooit probs, die doe ik zo weer terug, kijken of het daaraan ligt [wat ik wel verwacht]
Ik heb zelf ook uren lang ge-googled, maar alle tips sloegen niet op mijn probleem [QoS, andere modem kopen, SP2 installeren] of hielpen niet [instellingen op me NIC veranderen, TCP/IP opnieuw installen]
Ik heb zelf ook uren lang ge-googled, maar alle tips sloegen niet op mijn probleem [QoS, andere modem kopen, SP2 installeren] of hielpen niet [instellingen op me NIC veranderen, TCP/IP opnieuw installen]
\o/