Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek al een tijdje op onder andere got naar een topic waarin de 6610 en de 6100 vergeleken worden. Qua mogelijkheden zijn ze bijna identiek, maar de prijs verschilt wel behoorlijk. Waar ligt dit aan? Iemand verder nog opmerkingen, tips etc. want ik twijfel voor de aankoop van een nieuwe telefoon tussen deze 2.

Nokia 6100
Afbeeldingslocatie: http://www.zdnet.nl/images/rev0303/030303_6100.jpg

Nokia 6610
Afbeeldingslocatie: http://www.zdnet.nl/images/nw0206/020617_nokia2.jpg

Verwijderd

Ik heb zelf een 6100 en ik ben er niet zo blij over eigenlijk.

Het is wel een heel licht toestel, maar de vibra is toch wel iets te sterk voor dit kleine toestel. Het grootste nadeel vind ik dat er zoveel stof achter de cover kan komen!

Voor de rest is mijn toestel vandaag ook kapot gegaan :( PLots valt ie uit en ik kan hem niet meer aankrijgen. Gelukkig nog in garantie, nu nog een week wachten tot ik em terug heb...

Over het andere toestel kan ik niets zeggen....

Verwijderd

nog even vertellen als je echt voor kleur wil gaan , dit de toestellen zijn met de hoogste resolutie op de markt!

Ik heb andere toestellen van andere merken gezien en die resolutie is echt kut!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de antwoorden, zijn er mensen die ervaring met de 6610 hebben? Zelf vind ik de 6610 net iets mooier dan de 6100, vooral de zwarte is :9~
Overigens hoor (lees) ik dat het geheugen van beide telefoons niet echt groot is, heb je hier in de praktijk last van, als je er "normaal" gebruik van maakt?

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-03 13:58
Verwijderd schreef op 17 April 2003 @ 21:35:
nog even vertellen als je echt voor kleur wil gaan , dit de toestellen zijn met de hoogste resolutie op de markt!

Ik heb andere toestellen van andere merken gezien en die resolutie is echt kut!
als je voor kleur wilt gaan moet je voor samsung gaan. misschien voor resolutie deze nokias

• MM-
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-11-2023

MM-

Ik heb de 6610 sinds vandaag en het is echt een heerlijke telefoon! Het geheugen zit wel snor hoor, met de standaard pics en tones heb ik in de galery Afb. 170 kb, en in de tonen galery 90 kb.

• likewise
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23-09-2025
Ik heb ook heel hard zitten twijfelen tussen beide, en nu ik de 6100 heb vraag ik me nog steeds af of ik de juiste keus gemaakt heb. De 6610 heeft een FM (mono?) radio, de 6100 niet. De 6100 is wat kleiner en heeft een wat "zakelijker" uiterlijk, maar de 6610 heeft zeker ook wel wat. De 6100 is ietsie kleiner qua afmetingen. De 6100 toetsen direct onder het display zijn wat onhandig geplaatst; je kunt ze alleen op de hoeken indrukken en ik weet vaak niet of ik de haak-toets bedien of de display-toetsen als ik niet kijk. Qua functionaliteit precies hetzelfde zover ik kan nagaan.

Verwijderd

Ik heb zelf de 6610 en ben er dik tevreden over :)
Het geheugen is geloof ik 725 KB, en er wordt idd gezegd op veel reviews dat dat te weinig is maar zelf vind ik het genoeg..
Heb er iets van 10 spellen in staan (speel ze alleen nooit :)) een aantal plaatjes en alle standaard beltoontjes..

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Nieuwe Nokia, de 6100
Nieuw: Nokia 6610
Nokia 6610 vs. 7210 deel II

Beide telefoons zijn onder andere in de bovenstaande topics al besproken. Nog een topic zonder heel specifieke vraag, vind ik overdreven.

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.