"Thunder? Flash!" "AMD 1200,256DDR,MX400,5.1,MSI 266A"
pff.. ik ben er nog steeds niet achter hoe het nou zit. Mijn D-Link 614+ heeft een optie om in DMZ modus met mijn pc te gaan (gedemitirialiseerde zone ofzo) zodat alles open zou staan voor binnen buiten voor mijn computer ("you are then vulnareble to internet attacks).
De poorten staan gewoon normaal ingesteld nu bij de firewall opties, (de 6 uit het poortmappingsverhaal) maar toch werkt het nog niet.
Kan IEMAND me helpen.....?
De poorten staan gewoon normaal ingesteld nu bij de firewall opties, (de 6 uit het poortmappingsverhaal) maar toch werkt het nog niet.
Kan IEMAND me helpen.....?
hetzelfde heb ik ook met mijn 604 van dlink.
Er is een update welke het probleem verhelpt volgens de site, alleen kan ik deze niet downloaden omdat ik een europese versie heb van de router.
Ik heb al gemaild, maar tot nu toe geen reactie terug!
Er is een update welke het probleem verhelpt volgens de site, alleen kan ik deze niet downloaden omdat ik een europese versie heb van de router.
oh ja? ik heb dan ook denk ik een europese versie (hoe is dit te checken trouwens???) en nog geen enkele firmware update uitgevoerd.grolsch_man schreef op 26 April 2003 @ 15:59:
hetzelfde heb ik ook met mijn 604 van dlink.
kan je me de link geven van die tekst waar ze zeggen dat een update dat probleem verhelpt? dank...
EDIT... lees dit nu inderdaad op de site;
Supports XBox Live
¤ Improved PS2 gaming support
¤ UPnP support
¤ MSN Messenger voice and video
¤ Improved DNS resolution
¤ Increased Virtual Server entries from 10 to 20
¤ DDNS support
¤ Improved Firewall Rules
messenger voice en video.. alleen.. weet niet waar ik dan vandaag moet downloaden de nieuwe firmware.. van engeland?
[ Voor 28% gewijzigd door meelmark op 26-04-2003 16:12 ]
Verwijderd
weet iemand of de d-link 614 goed werkt met chello? Wil nml geen gezeur en wil Žt apparaat snel en makkelijk aansluiten... is dit mogelijk met dit apparaat?
je kunt mac adress clonen, en hostname invullen.
Ik gebruik het met @home (ook kabel) en werkt perfect.
Ik gebruik het met @home (ook kabel) en werkt perfect.
Pagina: 1