[CS][XP]Geen fullscreen meer.

Pagina: 1
Acties:

• Msel
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-08-2025
Ik was vanmiddag aan het counterstrike en ik stop, na 5 minuutjes wil ik weer beginnen en sinds dien doet mijn counterstrike het niet meer op fullscreen. Hij start als een schermpje rechtsbovenin en de console overlapt dat nogeens. Ik heb niets verandert op mijn computer. Ook staat er niets aan van -window in hlsw ofzo. Ik ben radeloos:(. Ik had al wat threadjes doorgespit met mensen met het zelfde probleem maar helaas boden de uitkomsten van die geen oplossing.
Ik heb nogsteeds dezelfde resolutie [800x600 opengl 85hz] in cs. De windows resolutie is nogsteeds 1280x1024 / 32bit / 85hz. Ook -full in hlsw werkt niet :(
Wie kan me helpen.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:26
Start het als een schermpje in Windows, of zie je zwart en dan een kleine versie van Windows?
En Alt + Enter heeft ook niks uitgehaald?

The devil is in the details.

• Msel
Het start als een window ja. Het bedekt dan iets minder als 50% van mijn scherm. Alt + enter werkte niet nee.

Ik had trouwens een refreshrate fix gedownload vorige week dus ik d8 dat het daar misschien aan lag. Ik had alle frequenties op 85Hz gezet (wat mijn scherm ook aankan) en toen gelockt. Dat werkte dus prima. Maar zoals ik al zei: vanmiddag was ik aant cs'en en van het ene op het andere potje is het een window.

Net had ik dat programmatje eraf gegooid en toen reboot, maar dat hielp ook niet. In de configuration bij cs in de video kan ik ook niets vinden. Resoluties nog normaal enzo.

Kan het misschien zijn dat dat refreshrate progje de frequenties gelockt heeft in het registeren, en die die bij de uninstall niet eruit heeft gehaalt?
Nog even de precieze naam: nVidia Refresh Rate Fix MKII v2.10 e.

[ Voor 95% gewijzigd door Msel op 17-04-2003 20:56 ]

• kaspur
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

kaspur

#1 typo matser /o/

hl.exe -game cstrike -full geloofk :)

en -window voor windowed modus :)

ik zag twee beren fout parkeren....

• Msel
jammer dat had ik dus al geprobeert. Met -full verandert er nix. Het blijft gewoon window. Ook in hlsw en snelkoppeling staat geen -window ofzo.
Iemand anders nog een oplossing. Kwam er btw net achter dat mijn resolutie gelockt is op 1280x1024 in windows. Dat komt waarschijnlijk door die refreshratefix, maar die heb ik al geuninstallt :S. Snap er niets meer van.!

• Msel
Jongens het probleeem is opgelost. Ik had bij dat refreshrate progje alles weer op 60hz gezet + gereboot + progje erweer af. Toen was mijn resolutie niet meer gelockt enz enz cs in fullscreen enzo. Nu alleen weer een goed progje vinden om cs in 85Hz te kunnen draaien.
Iemand een idee?

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:26
Ik gebruik NVRefreshtool, is één van de weinige proggies die bij mij werkt en het werkt uitstekend. Ook bij anderen waar andere proggies niet werkten deed deze wat het moest doen :)

The devil is in the details.

Pagina: 1