Mitsubishi m21i (imode)

Pagina: 1
Acties:
  • 244 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• thefox154
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22-02 08:48
vanaf volgende week vekrijgbaar in de betere telefoonwinkel.

(zag de topic nog nie staan dus kon het niet laten)

Als iemand het toestel kent vertel dan even hoe het is ik zit er sterk over te denken hem te kopen. IK vond het scherm grafisch wel mooi, ietswat in gewikkelt menu maar nog niet mee gebelt etc...

iemand?

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-02 21:52

Sick Nick

Drop the top!

Afbeeldingslocatie: http://www.mobisux.com/pics/1-1047622658-Trium_m21i.jpg

Even een pic, altijd handig voor zo'n topic he ;)

• Ethnocentrix
  • Laatst online: 23:32

Ethnocentrix

Rijkserkend prutser

Ziet er mooi uit!

En eindelijk een een i-mode toestel dat een lange standby heeft(>350 uur)

[ Voor 4% gewijzigd door Ethnocentrix op 17-04-2003 20:06 ]

You know you're an engineer if you have no life & can prove it mathematically.

• miles
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:57
Ziet er een stuk beter uit dan de toshiba!

• aardbeix15
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

aardbeix15

100%fruit pers je er niet uit!

DeaTH-MeTaL schreef op 17 April 2003 @ 20:05:
lange standby heeft(>350 uur)
zijn er al meer specs beschikbaar, voor een phone met colordisplay is dat geen slechte prestatie. En wat is het formaat in vergelijking met andere bekende GSM's :?

het is trouwens Mitsubishi en niet Mitubitshi.

ff wat info gegooled:
Mitsubishi m21i
Met de m21i voegt Mitsubishi zich in het rijtje Japanse handset-leveranciers op de Europese i-mode-markt. De gebruikersvriendelijke m21i heeft een groot kleurenscherm, een fraai ontwerp en polyfone beltonen, hetgeen een ideaal platform biedt voor de kleurrijke i-mode-diensten. Dankzij de ingebouwde infraroodpoort van de m21i kunnen klanten hun laptop of PDA gebruiken voor online-toepassingen. Voor klanten van KPN Mobile in Duitsland, België en Nederland zal de m21i vanaf april verkrijgbaar zijn.
bron: www.portablegear.nl
GSM 900 / GSM 1800
Introduced 2003
Size Dimensions 115 x 47 x 19 mm, 85 cc
Weight 95 g
Display Type Color graphic
Size 128 x 141 pixels
- 4096 colors
- Downloadable wallpapers
- Customizable softkeys
Optional Ringtones
Vibration In phone
Languages
- Polyphonic ringtones (SMF, MFi 3.0, MFi 3.0 with ADPCM)
- Picture Album (GIF, JPEG, PNG, WMBP, Animated GIF)
- Picture phonebook
- Build-in handsfree
Memory Numbers in phone 255 x 6 fields
Dialed calls Yes
Received calls Yes
Missed calls Yes
- 150 SMS messages
- SMS templates
- Detailed call logs
Features SMS Send/Receive
Clock Yes
Alarm Yes
Data GPRS
Infrared port Yes
Games 2 - Rayman Bowling and Rayman Garden
Colors 3 - Quartz gold ; Frozen silver ;Marine blue
- iMode browser and email client
- Melody attachments to email
- Business card exchange via IrDA
- T9
- Organizer
- Calculator
- Currency converter

Battery performance
Stand-by Talk time
Standard battery, 900 mAh Li-Ion Up to 350 h Up to 4 h
bron: www.gsmarena.com
thefox154 schreef op 17 april 2003 @ 19:17:
vanaf volgende week vekrijgbaar in de betere telefoonwinkel.

(zag de topic nog nie staan dus kon het niet laten)

Als iemand het toestel kent vertel dan even hoe het is ik zit er sterk over te denken hem te kopen. IK vond het scherm grafisch wel mooi, ietswat in gewikkelt menu maar nog niet mee gebelt etc...

iemand?
ej thefox154 waarom plaats je ook niet je ervaring met deze phone op dit fourm :? (ik neem aan dat jij dit ook bent.)

van www.imode-nl.nl
Door thefox - 09-04-2003 22:40:09

--------------------------------------------------------------------------------

Heb hem vandaag voor het eerst in de handen gehad,

zeeer mooi toestel, gelikt.. en een infrarood functie!
ze worden wakker bij kpn, of er een datakabel op kon kon men mij niet vertellen helaas.. Maar het scherm is zeer fijn, niet zo grof als toshiba, beetje vergelijkbaar met het scherm van de samsung t100.

beltonen goeie kwaliteit alleen menu besturing was ff lastig maar dat is vast wennen...
mooi compact toetsel.

[ Voor 125% gewijzigd door aardbeix15 op 18-04-2003 09:31 ]

snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.

• siemenz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-12-2025

siemenz

Koetje

Ik heb er dus ook een besteld... krijg em binnen enkele werkdagen binnen zeiden ze... ben benieuwd....

Imac 27" i5 + Dell XPS Laptop

• _Richie_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ik heb een stukje hierover gelezen in Mediatotaal, er stond in dat als je een Imode toestel wilt hebben, dat dit wel de beste en mooiste is.

• siemenz

siemenz

Koetje

ow prima.... tja op zich is die nieuwe nec ook wel mooi met die 2 displaytjes

Verwijderd

Ik heb deze net binnen, heb alleen een probleempje om een beetje felle kleuren in het scherm te krijgen. Op mijn samsung T100 heb je van die plaatjes met heel felle kleuren en dat lukt me op deze mitsu (nog) niet, lijkt allemaal een beetje grouw. Ervaringen hierover hoor ik graag. Voor de rest.. ik heb al veel gsm's gesleten van veel merken maar deze is wel erg fijn. Onovertroffen geluidskwaliteit tijdens gesprekken, erg mooi geluid voor ringtones en gewoon een gelikt toestel kleiner dan de andere imode telefoons. Ook is het toetsenbordje veel beter dan die van de toshiba

• siemenz

siemenz

Koetje

..
kan ik eigenlijk foto's die gemaakt zijn met een 7650 gewoon sturen naar deze telefoon? en hoe??
hoe groot issie ongeveer? ongeveer even groot als de siemens m35 ofzo zeker

[ Voor 44% gewijzigd door siemenz op 28-05-2003 22:37 ]

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21:15

Nitai

Live the life you love.

siemenz schreef op 28 May 2003 @ 22:37:
..
kan ik eigenlijk foto's die gemaakt zijn met een 7650 gewoon sturen naar deze telefoon? en hoe??
nou deze heeft een infrarode poort, dus ik denk wel dat het kan?
M'n broertjes 7650 kon ook foto's via bluetooth/infrarood naar m'n t68i sturen.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Verwijderd

Via email kun je gemakkelijk fotos naar de m21i sturen, tevens kun je via Ir data sturen naar de m21i maar vraag me (nog) niet hoe. Ik heb hem net en heb zelf geen iR in mijn PC dus ff wachten op miijn notebook. Tevens ben ik nu op zoek naar hoe ik de ingebouwde handsfree kan gebruiken...staat niet in het boekje :(.
Meer info en ervaringen volgen... ERG leuke telefoon :)

Verwijderd

Zoals beloofd.. Het verzenden per infrarood werkt ook erg makkelijk. Visitekaartjes worden netjes door Outlook herkend. De pc ziet direct een computer in de buurt 8)7 de m21i..
Ik denk dat het verzenden naar andere telefoons even makkelijk gaat, ook Nokia en andere merken met infrarood. Er wordt immers gebruik gemaakt van standaard bestandsformaten (*.vcf voor visitekaartjes) en ik denk dat dat bij alle infraarood telefoons wel zo zal zijn, de handleiding vermeld ook dat de mitsubishi naar alle apparaten met infraarood kan communiceren.

Heb mijn IrDA converter dus niet voor niks gekocht ;)

Nu nog ff opzoek naar de ingebouwde handsfree functie...HAH GEVONDEN... kon dat niet even in het boekje?...

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2003 09:36 ]

• siemenz

siemenz

Koetje

hoe zit het eigenlijk met de games op deze telefoon?
kandie java aan?

[ Voor 15% gewijzigd door siemenz op 31-05-2003 01:43 ]

Verwijderd

Nee siemenz, JAVA is jammer genoeg achterwege gelaten dus je kunt geen andere applicaties/games in de mitsubishi zetten... ECHTER ik denk dat er behalve de sonyericsson P800 nog geen I-mode telefoon is waarbij dat wel kan.. en de P800 is niet eens echt een Imode toestel. Binnenkort schijnen er meer Imode toestellen te komen.....ff afwachten dus.

• siemenz

siemenz

Koetje

Verwijderd schreef op 31 May 2003 @ 09:36:
Nee siemenz, JAVA is jammer genoeg achterwege gelaten dus je kunt geen andere applicaties/games in de mitsubishi zetten... ECHTER ik denk dat er behalve de sonyericsson P800 nog geen I-mode telefoon is waarbij dat wel kan.. en de P800 is niet eens echt een Imode toestel. Binnenkort schijnen er meer Imode toestellen te komen.....ff afwachten dus.
'

maar voorderest ben jij dus wel blij met je telefoontje...
nog andere opgevallen minpunten?

• Len
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:31

Len

Leeg

Ik heb mijn m21i ook binnen :D

Paar vraagjes:
Nu nog ff opzoek naar de ingebouwde handsfree functie...HAH GEVONDEN... kon dat niet even in het boekje?...
hoe dan? :)

En hoe zet ik de toetsen toon uit? Best irri voor mijn vriendin als ik er mee zit te prutsen heel de tijd ;)

Ik heb mijn palm 500 nog niet via de m21i op i-net gekregen :\ Maar ik blijf proberen :)

Free Tibet

• MUSTIS
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-11-2024

MUSTIS

ads by Google

mooi ontwerp, de laatste modellen beginnen er een beetje organisch uit te zien.

Specs | Skeptic's Annotated Bible | Zeitgeist

• Quintus
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20-02 18:43

Quintus

Eg wel! Dus....

Nu moet er nog een shop zijn die een goeie cashdeal heeft met deze foon.

Unknown

• Kippenijzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-02 20:53

Kippenijzer

McFallafel, nu met paardevlees

Komt er niet waarschijnlijk. Dit is een i-Mode toestel, i-Mode in KPN only, en na het "geintje" met GSMstunter vorig jaar oktober werkt KPN niet meer mee met cashdeals (iig niet over internet). Dus dat zal hem niet worden...
Heb zelf het toestel nu ook net (zonder i-mode, dat wel) heb nl. al een andere kaart met i-mode die ik dan wel gebruik. Heb inmiddels via de laptop geinternet, erg ideaal, die infrarood en verder ook een zeer prettig toestel. Bruut lange battarijduur als je weinig GPRS'ed :)

• siemenz

siemenz

Koetje

weet iemand hoe ik beltonen kan sturen naar dit toestelletje? midi filetjes enzo?

• Ethnocentrix
  • Laatst online: 23:32

Ethnocentrix

Rijkserkend prutser

via infrarood?

You know you're an engineer if you have no life & can prove it mathematically.

• Kippenijzer

Kippenijzer

of datakabel of gewoon via i-mode/i-mail... Enkel ondersteunt deze niet dezelfde shit als de nec toestellen, weer ander formaat... Check www.imode.nl effe, daar staat het gewenste formaat wel vermeld...

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Hij lijkt wel veel op de Alcatel One Touch 531.

Afbeeldingslocatie: http://home.tiscali.nl/haashaas/ot531.jpgAfbeeldingslocatie: http://home.tiscali.nl/haashaas/m21i.jpg

[ Voor 20% gewijzigd door Canaria op 08-06-2003 14:22 ]

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

• jep
  • Laatst online: 19:26

jep

Ik vind hem eigenlijk heel lelijk! :D

Hij heeft een design van jaren terug, alsof 't niet wat moderner kan. :)

• Blasterxp
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Zou deze ook steviger zijn dan die toshiba?

De toshiba voelt niet echt goed aan. Mijn siemens is veel sterker.

• sigma01
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-02 11:27
haas schreef op 08 June 2003 @ 14:18:
Hij lijkt wel veel op de Alcatel One Touch 531.

[afbeelding][afbeelding]
Ik zal het nog sterker zeggen, het is (op een paar kleine software dingen na) de alcatel onetouch 531. Alcatel heeft op dit moment een klein probleem met haar telefoonlijn. Ze zijn kleurenmodellen aan het ontwikkelen maar die komen pas eind dit jaar op de markt. Terwijl iedereen NU een model met kleurenscherm wil. Daarom hebben ze besloten om het model van mitsubishi in te kopen en het ontwerp iets te wijzigen. Het menu wat er opzit wijkt ook erg af van voorgaande modellen en ook toekomstige modellen

P3 667 Mhz, 384MB ram, 20GB maxtor+60GB IBM (60GXP), Matrox G400 dh, asus mobo, Philips 109b10 + Philips 17B

• Kippenijzer

Kippenijzer

Blasterxp schreef op 08 juni 2003 @ 14:47:
Zou deze ook steviger zijn dan die toshiba?

De toshiba voelt niet echt goed aan. Mijn siemens is veel sterker.
Ik heb ze dus allebei en het in nog steeds zo plastic als maar kan, maar hij is wel degelijker, knopjes die tenminste weer als electrische knopjes volen ipv de mechanisch aanvoelende knoppen van de TS21i. Wat een kuttoestel om meer te sms-en enzo, niet bruikbaar qua toesten. Die M21i is daarmee veel prettiger... Maar jah, echte degelijkheid is ook dit toestel niet...

• siemenz

siemenz

Koetje

ik heb de beltonen als midi proberen te sturen naar mijn telefoon mar het lukte niet.. hij verwijderde automatisch de attachment!

• Kippenijzer

Kippenijzer

siemenz schreef op 08 June 2003 @ 22:06:
ik heb de beltonen als midi proberen te sturen naar mijn telefoon mar het lukte niet.. hij verwijderde automatisch de attachment!
Ja, dan moet je je ook even inlezen in de materie, een attachment word niet ondersteund door i-mode, je moet hem inline zetten, is wel te vinden, moet je gewoon effe zoekne, hij moet er iig als base64 encoded ding achteraan... Maak het jezelf makkelijk en drop hem gewoon effe ergens op webspace...

• Rixard
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:54
Het is een leuk toestel, vooral ook leuk zijn de Raymann spelletjes :-) Ik werk zelf bij 0800-0507 (Helpdesk KPN) dus ik ben niet helemaal objectief, maar zelf vindt ik het het beste/mooiste iMode toestel van dit moment..

• Len

Len

Leeg

Rixard schreef op 09 juni 2003 @ 14:48:
Het is een leuk toestel, vooral ook leuk zijn de Raymann spelletjes :-) Ik werk zelf bij 0800-0507 (Helpdesk KPN) dus ik ben niet helemaal objectief, maar zelf vindt ik het het beste/mooiste iMode toestel van dit moment..
Mooi!

dan kan jij me vertellen hoe ik de toetsen toon uit krijg! :Y)

Ik word er gek van..

Free Tibet

• Kippenijzer

Kippenijzer

Len schreef op 09 June 2003 @ 23:31:
[...]

Mooi!

dan kan jij me vertellen hoe ik de toetsen toon uit krijg! :Y)

Ik word er gek van..
"Zeg het maar, kom maar kom maar kom maar, Len, je bent een EIKOL!". Ik weet niet zeker, maar mijn collega Rixard kent het toestel misschien enkel van zijn werk, waar ik hem zlef ook bezit, ik zou het je dus inderdaad kunnen vertellen, ware het niet dat je daar niets van leert. Bij het toestel heb je iets heel MOOIS gekregen, de meeste mensen noemen zoiets handleiding. En nu maak ik het alsnog moeilijk voor je, sla naar pagina 46 van het nederlandstalige deel van de handleiding, en wat lezen wij daar? "Dat je een EIKOL bent"...

Je ja, ik vind deze reply geheel gerechtigd, want dit zijn het soort mensen die ons werk en daarmee ons leven :+ erg triest maken, toestel kopen met zeer uitgebreide handleiding, en dan ons voor elk wissewasje bellen omdat ze verwachten dat wij wel effe van ELK toestel de handleiding uit ons hoofd kennen... NEE, weet je hoe ze dat bij Primafoon doen? JAJAJA, daar pakken ze OOK gewoon de HANDLEIDING erbij...

Zucht, jammer dat het heel moeilijk is om met zo'n spraakgebrek accent te typen...

• siemenz

siemenz

Koetje

he kippenijzer! das een goeie tip om die dingen gewoon online te zetten op je eigen webspace en dan te downloaden! zelf nog niet aangedacht! tnks!! _/-\o_

• Len

Len

Leeg

Kippenijzer schreef op 09 June 2003 @ 23:53:
[...]

"Zeg het maar, kom maar kom maar kom maar, Len, je bent een EIKOL!". Ik weet niet zeker, maar mijn collega Rixard kent het toestel misschien enkel van zijn werk, waar ik hem zlef ook bezit, ik zou het je dus inderdaad kunnen vertellen, ware het niet dat je daar niets van leert. Bij het toestel heb je iets heel MOOIS gekregen, de meeste mensen noemen zoiets handleiding. En nu maak ik het alsnog moeilijk voor je, sla naar pagina 46 van het nederlandstalige deel van de handleiding, en wat lezen wij daar? "Dat je een EIKOL bent"...

Je ja, ik vind deze reply geheel gerechtigd, want dit zijn het soort mensen die ons werk en daarmee ons leven :+ erg triest maken, toestel kopen met zeer uitgebreide handleiding, en dan ons voor elk wissewasje bellen omdat ze verwachten dat wij wel effe van ELK toestel de handleiding uit ons hoofd kennen... NEE, weet je hoe ze dat bij Primafoon doen? JAJAJA, daar pakken ze OOK gewoon de HANDLEIDING erbij...

Zucht, jammer dat het heel moeilijk is om met zo'n spraakgebrek accent te typen...
Zie je die smiley er niet bij staan..

Pff ik werk dagelijks met KPN-ers maar zo'n EIKOL heb ik nog niet ontmoet... Ach voor alles moet het de eerste keer zijn.

Free Tibet

• Kippenijzer

Kippenijzer

Tja, dat een smilie in dit geval zo bedoelt wordt begreep ik idd niet, vind het nl. nogal zonde om een post te verkwisten aan die opmerking (jaja, we verkwisten er nu al teveel aan, deze ook weer :+) gezien deze geheel niet grappig is, als je zelf blijkbaar ook snapt wat een handleiding is. Als je dan een grappige opmerking hebt, maar helaas... Mijn humor ligt blijkbaar op een ander vlak...

Verwijderd

De alcatel 531 :P zelfde tasje Infrarood enzo allemaal op zelfde plek..lol

Handsfree: tijdens gesprek op rechter softkey drukken (in lcd staat het er wel boven)
Toetsen volume op 0 zetten om de toetstoon uit te zetten (menu -> instellingen -> tonen/volume -> volume)
Minpunten? geen java, voor de rest bevalt hij me uitstekend, vooral die superlange standby tijd. Het design valt wel mee jep.. bekijk hem maar s in het echt.. als je hem dan ook niet mooi vindt tja dan heb je een andere smaak als ik.

Over die beltonen: Format supported: SMF, MFi 3.0, MFi 3.0 with ADPCM
Pics: Picture Album: GIF, JPEG, PNG, WMBP, Animated GIF

Om een Laptop/PDA op internet te krijgen moet je wel ff: menu -> instellingen -> verbindingsbeheer -> modus op MODEM zetten om telefoon als modem te gebruiken.

Verwijderd

Leuke site voor m21i bezitters... lijkt wel of mitsubishi een naam wil gaan maken in de telefonie.
http://www.mitsubishi-telecom.com/lounge_language.asp

• siemenz

siemenz

Koetje

waarom alleen voor m21i bezitters.. ik heb er ook 1 maar ik weet nou niet echt wat ik met deze site kan :|

weet iemand trouwens waar ik dat soort interactive gave achtergrondjes kan krijgen zoals "daisy' die de layout van je telefoon compleet veranderen?
of de intro van je telefoon?

[ Voor 47% gewijzigd door siemenz op 12-06-2003 23:09 ]

• siemenz

siemenz

Koetje

post up..

Verwijderd

Zag ik iemand die niet wist hoe de toetstonen uit moeten? Kan er kort over zijn RTFM...
Zal het toch ff zeggen: bij de volume instellingen het toetsvolume op 0 zetten.

• Len

Len

Leeg

Verwijderd schreef op 03 July 2003 @ 12:28:
Zag ik iemand die niet wist hoe de toetstonen uit moeten? Kan er kort over zijn RTFM...
Zal het toch ff zeggen: bij de volume instellingen het toetsvolume op 0 zetten.
Lees voortaan HEEL het topic..

Kan er kort over zijn
RTFF...

Free Tibet

• siemenz

siemenz

Koetje

niet zo vijandig hee.. wie gaat mijn vraag beantwoorden?

Verwijderd

De alactel
Afbeeldingslocatie: http://home.tiscali.nl/haashaas/ot531.jpg
De mitsubishi - trium
Afbeeldingslocatie: http://www.mobisux.com/pics/1-1047622658-Trium_m21i.jpg
De siemens
Afbeeldingslocatie: http://www.handy-discount.de/s45i_gold.jpg

Die siemens trekt er niet echt op, maar toch.... :)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 07-08-2003 11:51 ]

• DirkT
  • Niet online

DirkT

toet

sorry voor deze *kick

maar ik heb een vraag over deze telefoon, hij bevalt me echt prima daar mag ik niks van zeggen maar het vreemde is als ie stdby staat dat hij de ene keer een [i] laat zien en de andere keer netjes (echt fijn ook) de tijd. ik heb alle manuals en searchengines gehad maar ik zie niet hoe ik dit op ALTIJD klok kan laten staan.

zodra ik ga klooien met i-mode gaat ie aan of uit dus het zal daar wel mee te maken hebben maar ik snap het gewoon niet :?

iRacing profiel - FanaLEDs voor je racesimulatie displays en meer!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
SantjeS schreef op 09 april 2004 @ 16:11:
sorry voor deze *kick

maar ik heb een vraag over deze telefoon, hij bevalt me echt prima daar mag ik niks van zeggen maar het vreemde is als ie stdby staat dat hij de ene keer een [i] laat zien en de andere keer netjes (echt fijn ook) de tijd. ik heb alle manuals en searchengines gehad maar ik zie niet hoe ik dit op ALTIJD klok kan laten staan.

zodra ik ga klooien met i-mode gaat ie aan of uit dus het zal daar wel mee te maken hebben maar ik snap het gewoon niet :?
De klok zal waarschijnlijk de screensaver zijn of juist door de screensaver verdwijnen. Even zoeken in je instellingen naar de screensaver.

• DirkT
  • Niet online

DirkT

toet

heej ik denk dat ik er achter ben :) zodra je iets onbeantwoord hebt of ongelezen dan blijf je [i] zien.

wanneer je alles hebt gezien is de tijd er weer... ik denk dat dit het is want schermbeveiliging instellingen heb je niet op dit ding

iRacing profiel - FanaLEDs voor je racesimulatie displays en meer!

• Admiral Freebee
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
En *schop*

Heeft iemand anders nog het probleem dat de verbinding met het netwerk elke 15 minuten ongeveer wegvalt? Ik ken meerdere mensen die dit probleem hebben maar Base is nog steeds naar een oplossing aan het "zoeken".

• Kippenijzer

Kippenijzer

Ik kan me van destijds toen ik hem gebruikte niet herinneren dat dit zo was met KPN i-Mode, dus Base loopt in dat geval iets fout te doen, waarschijnlijk iets wat ze heel bewust doen, en niet willen veranderen (bijvoorbeeld ip's roeleren, om zou misbruik van GPRS als spam-afzender te voorkomen)

• Admiral Freebee
  • Niet online
Kippenijzer schreef op 27 juni 2004 @ 01:00:
Ik kan me van destijds toen ik hem gebruikte niet herinneren dat dit zo was met KPN i-Mode, dus Base loopt in dat geval iets fout te doen, waarschijnlijk iets wat ze heel bewust doen, en niet willen veranderen (bijvoorbeeld ip's roeleren, om zou misbruik van GPRS als spam-afzender te voorkomen)
Het is niet alleen i-mode, heel het netwerk valt weg. Dus ook tijdens gesprekken en zo..

• Admiral Freebee
  • Niet online
Licht schopje :)

Ik ben gisteren wééral naar de BASE winkel geweest en de verkopers hebben nog eens een e-mail gestuurd naar de technische dienst maar die komen dus niet met een oplossing aandraven voor mijn probleem. Wat ik zo rot vind aan BASE is dat je nooit ergens met een probleem terecht kunt, de telefonisten zijn onbeleefd en schakelen je gewoon door naar een franstalige collega als ze wat te lastig wordt en in de winkel kunnen/willen ze je ook niet helpen :(

Heeft er misschien nog iemand dit probleem en zo ja, werd het opgelost en hoe?

• NetForce1
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:05

NetForce1

(inspiratie == 0) -> true

Ik heb deze foon nu ongeveer een jaar, en hij bevalt uitstekend. Maar het is me al die tijd nog niet gelukt om t-zones aan de praat te krijgen, ik krijg steeds een time-out (ja ik heb t-mobile :P, en ja ik heb de instellingen op hun site geprobeerd). Weet iemand hier misschien een oplossing voor?

De wereld ligt aan je voeten. Je moet alleen diep genoeg willen bukken...
"Wie geen fouten maakt maakt meestal niets!"

• Admiral Freebee
  • Niet online
Laat al maar... ik ben zo kwaad geworden tegen de medewerkers van BASE dat ik nu de NEC n223i gratis krijg :)

Oh ja, het probleem was dat als er een (nieuwere) SIM kaart inzit met GPRS enabled dat hij voortdurend naar de beste GPRS cel zoekt en als hij verandert van cel dan valt het netwerk even weg... maar ze hadden geen oplossing voor het probleem 8)7

[ Voor 54% gewijzigd door Admiral Freebee op 02-07-2004 00:47 ]

• NetForce1

NetForce1

subtiele kick

• Fidel
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Fidel

The Hedgehog

nog een kick

weet iemand hoe je wav of midi files omzet in smf formaat of andere???

Van hoge bomen, zaagt men lange planken

• NetForce1

NetForce1

De m21i kan gewoon midi files aan hoor

Pagina: 1