Toon posts:

Krijg "new window" niet geopend

Pagina: 1
Acties:
  • 60 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik had de vraag hier al gesteld, en ik kreeg een antwoord zoek eens verder :) gedaan, heb vanalles geprobeerd maar ik krijg alleen maar errors...

Ik heb deze code:

code:
1
<div id="Layer4" style="position:absolute; width:2px; height:30px; z-index:2; left: 652px; top: 31px;"><a href="#" onMouseOut="MM_swapImgRestore()" onMouseOver="MM_swapImage('PhotoBook','','photobook2.gif',1)">[img]"photobook1.gif"[/img]</a></div>

en zou heel graag een venster hier laten openen die 800x600 is, maar ik krijg het niet goed voor elkaar misschien ivm MM_mouseover of zo, .. misschien dat iemand het weet.. thnx alvast

Verwijderd

Zoek voor de grap eens op window.open

Wat heb je geprobeerd dan? Ik zie niets dat met een popup window te maken heeft, en het lijkt me zéér stug dat je dit niet op www.irt.org hebt kunnen vinden.

Verwijderd

Topicstarter
't probleem is dat als ik iets probeer te veranderen dus window.open dat ik dan errors op mijn pagina krijg, en ik snap niet hoe of waar ze vandaan komen

Verwijderd

oh, ok

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-01 14:43
Was er niet zo'n code met dest, voor destination ofzo?
Ik ben er al ff uit, maar ik had toen altijd iets met _blank etc....

Oh nee, target="_blank" moet dat zijn geloof ik.

Verwijderd

Topicstarter
BredeP schreef op 17 april 2003 @ 19:16:
Was er niet zo'n code met dest, voor destination ofzo?
Ik ben er al ff uit, maar ik had toen altijd iets met _blank etc....

Oh nee, target="_blank" moet dat zijn geloof ik.
klopt, ik werk met dreamweaver.. dus als ik op blank kies krijg ik iig een windows., maar die is gewoon groot en heeft alle balken nog, wil gewoon graag een normale kale pop-up :) dan kan ik weer verder zit nu echt stuck LoL grr

Verwijderd

euhm...dus gewoon een simpel pop-up scriptje? dat is toch niet zo moeilijk met javascript??

• drm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-06-2025

drm

f0pc0dert

Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.