Tony Hawk 2

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-10 20:20
ik heb in level 2 van de volle versie een probleem

heb de letters S-K-A-T-E en die wings logo'tjes... maar niet genoeg money om door te gaan, ik heb me gek gegekt, kom er niet uit, kan iemand me helpen...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
ik kom er niet uit :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
hehehehe :9
sorry hoor, iedereen speelt het spel uit, maar weten hoe ik dat kan oplossen... HO MAAR! (8>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je alleen de wings en S-K-A-T-E? Of heb je ook al iets anders?

Scores halen : zorg dat je specials en manuals leert en dan combo's maken
Wallride 4 Bells : Meteen rechts aan het begin hangt er eentje. Achterin de hoek op het schoolplein hangt er een. Helemaal links achterin het level hangt er een boven een vuilnisbak. Nadat je de Leap of Faith hebt gedaan naar rechts skaten en dan achter het gebouw wat daar staat hangt er een. Helemaal rechts achterin het level hangt er een.
Grind 3 Rollcall rails : Meteen in het begin de lange handrail grinden. Links achterin het level is de Gonzrollcall rail, een rail langs een trapje naar beneden. De laatste is bij start meteen rechts naar beneden naar het schoolplein, dan weer meteen links en blijven skaten totdat je bij een handrail uit komt en dat is hem.

Als je deze allemaal hebt gedaan heb je genoeg geld, tenminste als je in het eerste level 100% hebt gehaald.
Briefjes liggen her en der door het level verspreid en moet je uitvinden hoe je er bij uitkomt.
Suc6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 04-10 17:46

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Go for the scores ;)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 04-10 07:54
Pirm, het zijn 5 bells

skate rechtdoor (grind eerst ff die eerste bel) van de trap af en dan om het gebouw wat je ziet heen.

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Terminator187
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 28-05 12:41

X-Terminator187

"Astalavista"

Op dinsdag 21 november 2000 18:13 schreef Wesley het volgende:
ik heb in level 2 van de volle versie een probleem

heb de letters S-K-A-T-E en die wings logo'tjes... maar niet genoeg money om door te gaan, ik heb me gek gegekt, kom er niet uit, kan iemand me helpen...?
Die wing logo's zitten toch in land 1? In land 1 zitten 2 'secrets': nl. door over de helicopter te grinden kun je naar buiten, en als je over de propellor in de half-pipe grind kun je naar de wind-tunnel.

Willen zij die bezwaar hebben tegen deze post nu spreken of voor altijd zwijgen. Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
ah tnx !!
ik snap nix van dat GRINDEN.. sorry..:P

ik zal wel f fkijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
nog een paar vraagjes:
het is me 1 X gelukt heeeel hoog te springen... weet alleen niet meer hoe

spatie en v ofzo deed ik... maar bij het verkeerde stuk lol... :9 want kom niet bij sommige money

ik heb 2 raildingen, 1 helemaal links achteraan (moet je over zo'n kleine stuntding, dan grinden, dan krijg je er 1), en 1tje als je naar beneden gaat het school plein oprijden (via het parkje, als je start meteen naar links gaat, daar)..

de 3e kan ik niet vinden... hoe kun je zo'n handrail aan herkenen?

greets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
ik heb die hand rails (3) en de bucks bij de start op dat ding ...:)

nu nog meer, niet genoeg:(
een hoge score, maar dat lukt me niet,,:(

• Acolyte57
  • Laatst online: 19-05 12:06

Acolyte57

Omnia Mutantur, Nihil Interit

Links van het beginpunt zitten er twee quarterpipes tegenover elkaar waar je lekker kunt verten (Truukjes uithalen in de lucht). Als je een beetje lekkere combinaties achter elkaar pakt dan trek je zo de high/pro/sick scores binnen.

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

• nikao
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10-02-2022
mjah...veel oefenen gewoon.. ik ga nu voor alle gaps in ieder level :)
the hangar heb ik alles nu...schoolyard moet ik er nog 2 ofzo... die "are you serious" heeft iemand die al?.. die is echt ziek..

• Kool
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
Kan iemand even vertellen hoe je nu het best kunt grinden? Af en toe lukt het wel maar meestal maak ik een FS of een Slide. Ik speel met een 4-knops gamepad.

• X-Terminator187
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 28-05 12:41

X-Terminator187

"Astalavista"

Op donderdag 23 november 2000 09:09 schreef nikao het volgende:
mjah...veel oefenen gewoon.. ik ga nu voor alle gaps in ieder level :)
the hangar heb ik alles nu...schoolyard moet ik er nog 2 ofzo... die "are you serious" heeft iemand die al?.. die is echt ziek..
Ja, ik heb hem wel, maar dat heeft mij ook veel moeite gekost :).

Willen zij die bezwaar hebben tegen deze post nu spreken of voor altijd zwijgen. Specs

• duderuud
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-10 18:47

duderuud

Sliden is koel

Pirm, hulp nodig!:)

In 'School' kan ik een briefje niet pakken, die hangt schijn boven die 2 gebouwtjes in het midden van dat plein, waar je ook een special over moet doen (kickflip roof of zoiets)...

weet jij hoe je dat briefje kan pakken??

Motor-Forum.nl

• nikao
direct bij de start wallride op dat dak.. uit het raam springen.. op de buis grinden naar ander dak.. dan naar ander dak springen.. en dan van dat dak af springen naar dat briefje.. en als je alle gaps wilt halen moet je nog goed op dat dakje landen ook :)

• blinkymichiel
  • Laatst online: 07-12-2022
waar hebben jullie het spel eigenlijk vandaan???? ;)

Canon EOS 400D + Sigma 17-70

• Acolyte57
  • Laatst online: 19-05 12:06

Acolyte57

Omnia Mutantur, Nihil Interit

Ach.....
Dat doet er niet toe ;)

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

Verwijderd

THPS 2 rules, het is gewoon het coolste spel van dit moment.

Moest ik ff kwijt :)

• IceStorm

IceStorm

Geweldig spel... enig nadeel is dat ik nu al die klote dingen nog moet doen ;)..

• blinkymichiel
  • Laatst online: 07-12-2022
hey, kan iemand me ff een meeltje sturen???

;)

of mag ik dat niet vragen??

Canon EOS 400D + Sigma 17-70

• RedHat
kopen *D

• Lynx
  • Laatst online: 09:28
Hoe spring je dan zo extreem hoog?

En hoe kun je de gamepad instellen?

THX!

• nikao
extreem hoog.. bedoel je boneless??.. 2x up vlak voordat je springt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry hoor, maar ik heb hem drie keer uitgespeeld (alles 100%)en ik snap niet wat jullie moeilijk vinden . En Kool: ALs je al niet eens kunt grinden kun je het beste stoppen met spelen |:(...Met vragen kunt u terecht bij onze klantenservice via email of gewoon hier posten:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Oh, ik wil hier nog wel 1 minpuntje neerzetten... er zitten wel redelijk wat foutjes in van de plaats van die biljetten bijv. Die lijken vaak op een andere plaats te hangen dan ze daadwerkelijk hangen ;)

* IceStorm heeft nu bijna alles... alleen nog dingen in venice beach, philly (das btw een kutlevel ;)) en nog 3 biljetten ofzo in mexico ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duderuud
  • Laatst online: 03-10 18:47

duderuud

Sliden is koel

Het spel is een van mijn verslavingen momenteel!;)

Motor-Forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kijk, je hebt drugsverslaving, drinkverslaving, gokverslaving...en nu ook THPS-verslavig. En ik kamp ook met de laatste
:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit heb ik dus al sinds vorig jaar december, toen kwam THPS1 uit voor de PSX en ik was verkocht :) Ik heb hem gespeeld totdat de demo van THPS2 uit was. En nu al een paar maanden verslaafd aan THPS2 :+ Nu een PS2 gekocht maar geen THPS. Ik zal pas helemaal tevreden zijn met mijn PS2 als ik er THPS3 op kan spelen *D
Pagina: 1