• k5052
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-12-2025
ik heb een prob. met me digicam want ik heb hem van een vriend overgekocht (die kocht een nieuwe) maar er zit geen handleiding bij want ik maak nu best veel foto;s ermee maar die zijn allemaal onscherp , want op het internet heb ik ook gezocht en daar vond ik niets en de foto;s op @ waren van zeer goede kwalitieti en heel scherp ,
duz , kan iemand me vertellen waar ik een handleiding voor de finepix a201 kan halen van het internet of vertellen hoe ik zeer scherp foto;s kan maken?

• Ares408
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Het is een fixed focus lens, dus het enige wat ik kan bedenken is dat je te dicht bij het onderwerp zit. Macro is van 8 tot 13cm en gewoon is 80cm +

• Stropdas
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-02 13:08

Stropdas

Insert subtitle here

Van de site is ie niet te downloaden, wel aan te vragen als je garantie hebt.
K heb deze ook en heb m nog niet doorgekeken :P

Aan de voorkant van de camera zit een schuifje. Die zit zeker naar beneden, zoja, dan moet je die omhoog doen en nog eens proberen ;)

[ Voor 16% gewijzigd door Stropdas op 17-04-2003 18:48 ]

Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04

• k5052
ik heb nog een vraag , gebruiken jullie oplaadbare batterijen want de mijne niet oplaadbaar gaan heel snel op... hoelang gaat dat bij jullie ?

• Ares408
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Met alle digicams die op pelites werken zijn Ni-MH batterijen sterk aan te bevelen.

• Stropdas
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-02 13:08

Stropdas

Insert subtitle here

kenny89 schreef op 17 april 2003 @ 19:47:
ik heb nog een vraag , gebruiken jullie oplaadbare batterijen want de mijne niet oplaadbaar gaan heel snel op... hoelang gaat dat bij jullie ?
IS dat andere nou opgelost of niet? Voor als iemand anders dat probleem ook heeft en de search wil gebruiken om t op te zoeken :P

Met oplaadbare haal k ruim 200 foto's zonder zoekscherm en met flitser. GP 1800's

Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04

Verwijderd

die schuif vooraan is dus voor dichtbij schieten of veraf schieten.Gewoon vette 2100Mah oplaadbare penlites van Varta halen of Powerbank, kost even knaken maar is het ECHT waard.Dan kun je je helemaal gek drukken...

• k5052
ik heb nu vandaag ff bij de kijkshop de hape oplader gekocht met 1800 mah batt. (ben maar een tweedejaars middelbaar student) heheh :P , maar ik heb nog steeds geen hadnleiding gevonden want ik veronderstel dat daar heel wat tips instaan. want ik weet nu niet hoe ik die flitser meot uitzetten :S hoe meot je btw plaatjes hier zetten?

------------ik heb de handleiding gevonden op internet (na 3 dagen zoeken) -------
---------hier is de link: http://www.handleiding-online.nl en dan naar fotografie-digitale camera-fuji-a201 ... :P

[ Voor 42% gewijzigd door k5052 op 18-04-2003 12:10 . Reden: gevonden ]

Verwijderd

Je had ook even bij fujifilm zelf kunnen gaan kijken. :)

http://www.fujifilm.co.uk/fujidc/brochures/index.html

• k5052
oo :S
Pagina: 1