Toon posts:

[analoog modem] Geluid aan laten

Pagina: 1
Acties:
  • 65 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allen,

Ik heb een vreemd idee. Ik wil het geluid van mijn modem aan laten (dus niet alleen als ik aan het inbellen ben). Ik weet het klinkt weird, maar het lijkt me wel fun.

Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan doen? Kan het softwarematig?

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Het enige wat ik zou weten is dat je een soort telefoon met meeluisterfunctie kan nemen waarvan je de mic. uitschakelt.

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

• ANdrode
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Ik heb wel eens meegeluisterd met m'n analoge modem, en wat je hoort is niet interessant. Je hoort namelijk niet die inbelgeluiden , maar een hoog soort gepiep..
Daarom lijkt mij zo'n speakertje niet zo'n goed idee.

Je kan dus een telefoon mee laten luisteren, of je moet op de een of andere manier nog een AT-commando voor geluid aan naar het modem sturen, tijdens het inetten.

Verwijderd

wat je kunt doen om mee te luisteren is gewoon op hetzelfde telefooncontact een analoge telefoon hangen en dan naar de hoorn luisteren... kun je mooi alles horen..maar je moet je echt te pletter vervelen als je daar naar wilt gaan luisteren..

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-01 14:43
Heb van de week bij een klant nog een modem gehad dat op de een of andere manier dat wat jij wilt als storing gaf. Joost mag weten wat er mis is gegaan, maar hij blijft dus geluid geven, zelfs harder als tijdens het inbellen. Het lijkt alsof de handshake wel wordt gemaakt, maar niet wordt losgelaten om het maar zo te zeggen.

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08:44

AcouSE

Swedish Chef

[CME] -> [IT]

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op 17 April 2003 @ 18:15:
wat je kunt doen om mee te luisteren is gewoon op hetzelfde telefooncontact een analoge telefoon hangen en dan naar de hoorn luisteren... kun je mooi alles horen..maar je moet je echt te pletter vervelen als je daar naar wilt gaan luisteren..
moet je wel de microfoon van die telefoon uitschakelen, anders komt er allemaal ruis of ander gehijg van jou door het internet signaaltje en dat is niet echt bevorderlijk voor de verbinding B)

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Kom op, modemcommando (AT)M2. Had je zonder twijfel kunnen vinden.

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.