Toon posts:

/me zoekt (php/mysql) pakket voor netwerk/hw/sw gegevens

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een progje voor mijn stage bedrijf :) (dit is een bedrijf dat een hele boel middelgrote en kleine bedrijven beheerd.. netwerken dus;) ze zijn daar maar 1 dag in de maand of week maar ze willen wel alle informatie van die systemen makkelijk te raadplegen hebben)

ik zal het eens wat gedetailleerd omschrijven!
Misschien dat jullie ineens een goed programma weten of zelf zon progje in php voor me gaan maken ;)))))) hihi (ja sure;))
Tis niet echt zo veel ofzo maar een paar "simpele" tabbellen :f
Wat ze willen hebben:

-- overzicht werkstations per klant/locatie
met daarin oa: cpu, geheugen, pc naam, waar dat ie staat etc

-- overzicht servers ook per klant/locatie
dit moet iets uitgebreider zijn met oa de ips die worden uitgedeeld, de gebruikers groepen, welke software er op welke server staat en waar welke server voor dient. En de hardware, de raid methode enzo.......

-- overzicht printers hoe wat waar ips bla bal zz

-- probemen moeten geregistreed kunnen worden en makkelijk raadpleegbaar zijn

-- als dit allemaal oplijn zou kunnen zou het helemaal jofel zijn. En dan natuurlijk overzichtelijjk en gebruiksvriendelijk blaaaaaa

-- installatie procedures van maatwerkpakketen (werkt vaak nogal onhandig)

ik kan wel zelf gaan zitten phpen maar dan ben ik daar ook weer een paar weken me bezig (daar zitten ze hier niet op te wachten... en ik heb hier ook leukere dingen te doen) zeker als je helemaal nisk van beveiligingen weet zal dat niet zo liet gaan. maar misschien is er ergens een progje als dit te vinden? iemand? :f

zeg me dat er ergens al zon programma is voor niet te veel geld of in php gratis enzo en waar?:p

• TheGhost
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-09 06:56
Is 't een groot bedrijf? moet je goed op inet zoeken, zat software voor !!! ben de naam ff kwijt maar 't bestaat wel !!

http://helpdesk.pagina.nl/ onder 't kopje software

nog eentje: http://www.infoq.nl/

ps: voortaan ff beter zoeken he !! ;)

[ Voor 46% gewijzigd door TheGhost op 17-04-2003 16:29 . Reden: zoekt en gij zult vinden ]

I'm not weird, I'm a limited edition

Verwijderd

Topicstarter
ik heb al wel wat verschillende programmas gevonden.. maar die zijn allemaal niet niet precies wat het bedrijf hier zoekt.. en ik ben al redelijk lang aan het zoeken hoor :) uren!..
en het bedrijf beheerd iets van 20 kleine middel grote bedrijven :P... (klein is niet eens klein maarja ze vinden het klein)

bedankt iig voor je hulp!