Ik heb nu een Celeron 500, 128 MB RAM en een nVidia TNT2 M64 16 MB. Ik zit te twijfelen of ik mijn processor of mijn videokaart zal upgraden. Suggesties??
Verwijderd
beide 
neuh hoor, doe maar aleen je vga, tnt m64 is behoorlijk brak kaartje, en ik denk dat je celly wel wat hoger wil hoor
neuh hoor, doe maar aleen je vga, tnt m64 is behoorlijk brak kaartje, en ik denk dat je celly wel wat hoger wil hoor
ik denk dat je meer aan die geforce MX hebt.
Videokaart. is je celly eigenlijk wel overgeclocked? Daar zijn die dingen toch voor gemaakt?
Tja ik vrees dat een gewone Celeron 500 Mhz niet zo heel ver wil ...
Geef mij maar een Warsteiner.
Mijn CPU is niet overgeklokt want ik ben wel afhankelijk van deze bak. Als ik de boel mol moet ik ook nieuwe kopen en zoveel piekies heb ik niet 
Bedankt voor de tips trouwens, meer zijn altijd welkom!!
Bedankt voor de tips trouwens, meer zijn altijd welkom!!
van www.madonion.com kun je xlr8-r downloaden. Die gaat dan je PC allemaal mooie dingen laten zien, en geeft achteraf, en dmv een internetverbinding, advies wat je zou kunnen vervangen, en hoeveel winst je er mee kan behalen.
en even voor alle duidelijkheid, ik heb niets met madonion te maken, maar vind het gewoon handige/ mooie software
en even voor alle duidelijkheid, ik heb niets met madonion te maken, maar vind het gewoon handige/ mooie software
Phenom 9650 @ msi k9n sli-f v2/ 4096mb ddr2 ram/ SSD/ Club 3d ATi 5770/ AOC U2879VF/MacBook Pro Retina 13 i7/ pixel 7 pro/ LG OLED55C8PLA/ pioneer dv 77 home cinema/ surface pro en laptop en book 3
500 MHz celeries tweaken niet zo lekker, of je moet een moederplank hebben waar je de Hertzen 1 voor 1 in kan stellen. Van 66 naar 83 fsb is al een grote stap voor een 500. Maar die celery van je kan best een geforce MX aan, terwijl je proc nu staat te wachten op je M64/16 prutkaartje 
Geforce MX dus.
Geforce MX dus.
Pagina: 1