Toon posts:

[ps7] texture aan de bovenkant plakken

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb zo'n vermoeden dat het niet kan, maar ik kan het ent zo goed vragen.

Ik heb een slingerende vorm gemaakt met de pentool, deze wil ik opvullen met een texture, maar de texture moet er niet gewoon ingegooid worden, maar mee slingeren zeg maar.
Dit wil me niet echt lukken. Heeft iemand misschien een idee hoe dat wel kan?

Ik kan wel gewoon een rechthoek maken en met een texture inkleuren, en dan vervolgens een warp erin gooien, maar ik krijg dan niet precies wat ik wil. En dat zou denk ik toch wel mogelijk moeten zijn.

Ik zit nu te zoeken naar een passend voorbeeld, uiteraard kan ik die als je dat nodig hebt niet vinden. Ik zal verder zoeken en dan deze post updaten dat je iets meer idee hebt, mocht de text nie duidelijk zijn.

• dominic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21-08 19:07

dominic

will code for food

Volgens mij is dat niet mogelijk, of je moet een 'path' o.i.d. kunnen definieren voor de fill-direction.. Ik werk al jaren met Photoshop maar ben die optie zelf nog niet tegengekomen..

[ Voor 32% gewijzigd door dominic op 17-04-2003 15:07 ]

Download my music on SoundCloud

Verwijderd

Topicstarter
Ja precies, dat is hetgene dat ik niet kan vinden :)

Misschien dat iemand dit wel weet, of dat er misschien een soort van trucjes voor zijn? Of ben ik echt aangewezen op illustrator dan?

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-08 22:08
Nee, kan niet volgens mij :)

Wat je wel kunt doen is een object maken met die bepaalde fill en dat dan dusdanig in de vorm manipuleren dat het dus een kromme lijkt. Misschien niet mooi, maar 't is 't enige waar ik op kan komen...

Motor (of auto) onderhoud bijhouden

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

misschien kun je de texture omzetten in de vorm die je wilt gaan gebruiken :?
maar zoals al gemeld is, is er geen 'optie' voor om dit te doen

//edit
misschien je texture 'vernachelen' met de smutch (of zo iets) tool - die zit onder blurren

[ Voor 30% gewijzigd door himlims_ op 17-04-2003 15:17 ]

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Verwijderd

http://www.polykarbon.com...lacement/displacement.htm

Bedoel je zoiets?

In deze tutorial word uitgelegd hoe met displacements maps je texture te buigen in een richting.
Pagina: 1