download meter in systemtray?

Pagina: 1
Acties:

• Rambo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-12-2024
Ik heb al verschillende programma's gebruikt (dumeter, lanspeed2) maar geen van alle heeft de mogelijkheid om de downloadsnelheid weer te geven in je systemtray.
Naast het klokje dus.
Dat lijkt me mooier als een window die je steeds open hebt staan.

Weet iemand toevallig of er een zo'n programma is die de download dus weergeeft in je systemtray? En dan niet met een icoontje, maar dus als getal.

• Animal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-09 14:33
M0rpheus schreef op 17 april 2003 @ 14:50:
Ik heb al verschillende programma's gebruikt (dumeter, lanspeed2) maar geen van alle heeft de mogelijkheid om de downloadsnelheid weer te geven in je systemtray.
Naast het klokje dus.
Dat lijkt me mooier als een window die je steeds open hebt staan.

Weet iemand toevallig of er een zo'n programma is die de download dus weergeeft in je systemtray? En dan niet met een icoontje, maar dus als getal.
misschien winbar met du meter erin :?

• Rambo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-12-2024
Animal schreef op 17 april 2003 @ 14:56:
[...]

misschien winbar met du meter erin :?
Nee, dat wil ik juist niet, gewoon een klein download getal in je systemtray.

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13:48
Vroeger had ik wel een progje dat rechtsonder in je scherm allerlei stats liet zien.
Weet alleen niet meer hoe het heette, maar ik zag het toen in zo'n "Hoe ziet jouw desktop eruit deel X" en van daaruit wist ik dus ook waar ik het kon downen. Zag er wel leuk uit en je kon ook nog het een en ander aanpassen in dat programma.......maar zoals ik al zei dat is al een paar jaar geleden en ik denk niet dat iemand de naam nog weet (tenzij iemand het nog gebruikt).

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

Verwijderd

Ik gebruik dit met behoorlijke tevredenheid:
http://www.pebbels.be/software/nettraffic/

(dubbelklik op het icoontje en je krijgt een grafiekje, je kan er bij de opties ook slechts 2 getalletjes (DL en UL) van maken)

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2003 19:43 ]

• Underground75
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-09 15:27
M0rpheus, zou jij mij willen mailen op undertaker@europaischcorp.nl ? Ik heb nl een hele erge offtopic vraag voor je.

• Aphelion
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-07 19:19
The Undertaker schreef op 17 April 2003 @ 19:56:
M0rpheus, zou jij mij willen mailen op undertaker@europaischcorp.nl ? Ik heb nl een hele erge offtopic vraag voor je.
zeker over zn sig 8)7

Feeling lonely and content at the same time, I believe, is a rare kind of happiness

• Underground75
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-09 15:27
Neeeeee, over dit topic: GOT Tracker toevoeging :X :X :X :X :X :X :X
Pagina: 1