Toon posts:

[asp] select case werkt niet op locale server wel op webserv

Pagina: 1
Acties:
  • 56 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
<% 
select case request("ID")
case ""
response.write "<iframe src='../iframes/vorigeproductieframe.htm' width='550' height='307' frameborder='0'></iframe>"
case "0"
response.write "<iframe src='../iframes/vorigeproductieframe.htm' width='550' height='307' frameborder='0'></iframe>"
case "1"
response.write "<iframe src='../iframes/vorigeproductieframe.htm#oscar' width='550' height='307' frameborder='0'></iframe>"
end select
%>

dit stukje code werkt niet op mijn locale webserver maar wel op de server van mijn provider. Iemand enig idee?

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2003 14:32 ]

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-08 11:40

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

En wij mogen raden wat er niet werkt?

Ik zou zeggen: Ga eens debuggen naar de waarde van Request("ID) en deze naar het scherm outputten. Best kans dat het een cast probleem is.

En waarom wil je hier een case gebruiken? Lijkt me eerder een kwestie van een simpele if - else - end if constructie.

[ Voor 93% gewijzigd door gorgi_19 op 17-04-2003 14:34 ]

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

Verwijderd

Topicstarter
tja als je het zo wil zien..... Ik heb niet zoveel verstand van asp en webservers om te achterhalen waar het aan ligt. Aan mijn code of aan locale webserver. Beetje hulp zou ik dus wel kunnen gebruiken

het vreemde is: de server van mijn provider verwerkt de code wel goed, maar iis hier locaal niet. Dat is het vreemde

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2003 14:35 ]

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-08 11:40

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

Verwijderd schreef op 17 April 2003 @ 14:33:
het vreemde is: de server van mijn provider verwerkt de code wel goed, maar iis hier locaal niet. Dat is het vreemde
WAT werkt er niet? "Het werkt niet" is nogal vaag... Welke foutmeldingen, welke meldingen (of het ontbreken er van), etc.

Hoe ziet je Request("ID") er uit? Waarom gebruik je het uberhaupt en niet request.querystring of request.form?
tja als je het zo wil zien..... Ik heb niet zoveel verstand van asp en webservers om te achterhalen waar het aan ligt. Aan mijn code of aan locale webserver. Beetje hulp zou ik dus wel kunnen gebruiken
Hulp kan, maar 'k ga geen kant en klare oplossingen geven :) Daar leer je niets van.. :)

[ Voor 48% gewijzigd door gorgi_19 op 17-04-2003 14:38 ]

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10:39

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Sorry, dit is TE vaag.. Ik neem aan dat je zelf ook wel snapt dat dit veel te weinig informatie is om een diagnose te stellen. Neem iig de quickstart maar eens door, dan zie je waarschijnlijk zelf ook wel in waarom dit topic dicht gaat..

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

Dit topic is gesloten.