matrox kaart + taalbalk door laten lopen

Pagina: 1
Acties:

• RelaXXinG
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-05 20:52
Loo :-)

ik heb nu sinds vandaag een matroxkaartje erin gezet ivm dual monitoring.
NU heb ik de g450 dual head erin zitten. en de laatste drivers geinstalleerd.

na de installatie zie ik op allebei de monitoren wel beeld. maar alleen links zit de taakbalk. ik heb alle instellingen doorlopen en zie nergens de mogelijkheid om hem door te laten lopen naar de 2de monitor toe.

ik kan trouwens ook niet allebei een andere wallpaper configureren.

met matrox multidesk zou het wel moeten kunnen maar dan verandert ie ze gewoon allebei. welke monitor ik ook aanpas.

• dominic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-02 14:55

dominic

will code for food

Ik heb dezelfde kaart en werk ook met multimonitor, het is mij echter alleen maar gelukt de taakbalk op de primaire display weer te geven (Zelf te kiezen) maar niet te 'spannen' over de 2 beeldscherm. Het wallpaperprobleem klinkt me ook bekend in de oren..

Ik heb al heel wat geprobeerd maar ben nooit verder gekomen dus ben bang dat dit het is..

Download my music on SoundCloud

• smuck
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-04-2024
Hetzelfde hebben wij gehad met een G200MMS kaart. Op Windows 2000. Hiervoor was een util beschikbaar, maar die doet het alleen voor een G200 kaart. Hebben jullie dus niets aan.

CU, Smuck

CU, RonK

• Helox-in-a-box
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:33
ik kan nog herinneren dat ik met mn oude G400 kon kiezen tussen 2 dingen: dualhead met 2 verschillende resoluties of dualhead waarbij beide schermen dezelfde resolutie hadden.
als je dan voor beide schermen zelfde reso koos, kreeg je dat je taakbalk helemaal doorloopt omdat windows beide schermen als 1 desktop ziet.

Verwijderd

ffe ultramon installeren :)

• Sluuut
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13-08 19:29
Helox-in-a-box schreef op 17 April 2003 @ 14:36:
ik kan nog herinneren dat ik met mn oude G400 kon kiezen tussen 2 dingen: dualhead met 2 verschillende resoluties of dualhead waarbij beide schermen dezelfde resolutie hadden.
als je dan voor beide schermen zelfde reso koos, kreeg je dat je taakbalk helemaal doorloopt omdat windows beide schermen als 1 desktop ziet.
Dat is beter ... kan dat ook met een Radeon 9700 Pro?
(Ik bedoel, is dit echt hardwarematig dat het alleen met de matrox kaarten kan of softwarematig zodat het met elke willekeurige videokaart met dualhead kan? Bestaat er een util voor?)

57696520646974206c65657374206973206e657264

• P5ycho
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19:59
misschien kun je beginnen met ons vertellen of je win9x, win2k of winxp draait? onder win2k en winxp kun je namelijk kiezen tussen beiden.

12x 280Wp ZO, 9x 280Wp + 8x 465Wp ZW, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-01 14:43
@ Sluuut...
Ja, dat kan ook met een Radeon9700Pro.
Je kan namelijk een scherm op de DVI aansluiten, en eentje op de D-SUB.
Als het om 2 analoge schermen gaat, moet je ff de convertor gebruiken die je er waarschijnlijk wel bij hebt gekregen. En dan kun je met HydraVision ook 2 monitoren aansturen. Gaat erg goed.

• VyperX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-07 15:57
Als je de taakbalk wil laten doorlopen met verschillende resoluties, en/of op desktops verschillende backgrounds:
http://www.realtimesoft.com/ultramon/

P.s. Dit progje is shareware (en op eigen risico, etc. :) )

My Dwarf Fortress ASCII Reward: ~~@~~####,.".D",.B""

Pagina: 1