Intel I7 970 CPU | Asus Rampage III Extreme | Asus ROG Strix GTX 1060 OC | Lian Li V1200 Case | Ocz Revodrive 3 X2 240GB | 12 GB Corsair Dominator | Creative Recon 3D | Corsair AX750 PSU | | Oxize Photography: www.Oxize.nl
Ooit al eens van raamrubber gehoordAssassin schreef op 17 April 2003 @ 14:23:
Ben bezig met mun Casemod, maar nu loopt ik tegen een probleem aan. Heb search al doorgespit maar kon niks vinden.
Het gaat om het volgende: Ik wil plexi-glas plaatsen op de plaats waar al die gaatjes zitten. Hoe krijg je dit het mooiste voor elkaar? Gewoonweg dat vierkantje eruit dremelen? Iemand een idee hoe je dat netjes kan doen?
[afbeelding]
p.s.: Die stickers gaan er nog af
Er is zijn zat how-to's te vinden over het plaatsen van plexiglas hoor...
Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*
Intel I7 970 CPU | Asus Rampage III Extreme | Asus ROG Strix GTX 1060 OC | Lian Li V1200 Case | Ocz Revodrive 3 X2 240GB | 12 GB Corsair Dominator | Creative Recon 3D | Corsair AX750 PSU | | Oxize Photography: www.Oxize.nl
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
iddSmauG schreef op 17 April 2003 @ 14:28:
waarom plexi??? gah je daar ook gaten in boren... anders hebben die fans daar helemaal geen nut... en het gaat een hoop herrie veroorzaken
Verwijderd
Waarom doe je niet gewoon 2 lagen plexie op mekaar zetten of 1 of andere manier?? dan doe je de voorste zo dat het in het vierkantje past en de achterkant groter zodat die erachter valt... als je die 2 plaatjes mooi weet vast te maken lijkt het net 1 glasplaatje...
Hmmm zit wat in. Of ik zet er gewoon een Fangaurd voor (dan wel zonder plexi)?Verwijderd schreef op 17 April 2003 @ 14:37:
Waarom doe je niet gewoon 2 lagen plexie op mekaar zetten of 1 of andere manier?? dan doe je de voorste zo dat het in het vierkantje past en de achterkant groter zodat die erachter valt... als je die 2 plaatjes mooi weet vast te maken lijkt het net 1 glasplaatje...
Ik wou dat je die fans daarachter iets beter ziet. Maareh aangezien die foto hierboven, zoek ik wel iets anders
Meh ...
plexi erin gaat helemaal op niets trekken, en zeker als je daar nog eens gaten gaat inboren voor lucht aan te zuigen.
-| Hit it i would ! |-
Verwijderd
Ook al nagedacht over de airflow? ownee die heb je dan NIETAssassin schreef op 17 april 2003 @ 15:01:
[...]
Ik wou dat je die fans daarachter iets beter ziet. Maareh aangezien die foto hierboven, zoek ik wel iets anders
Waarom inhemelsnaam plexy voor je fans, toch niet echt slim hé.
maar plexie ipv een rooster werkt niet.. dan doen de fans nml niks meer...
eerst nadenken misschien?? :x
echt sonde van die mooie frontpanel van je kast...
Verwijderd

Frontje voor Floppy komt pas over 3 weken
[ Voor 47% gewijzigd door Oxize op 17-04-2003 18:50 . Reden: Pixs van stealth ]
Verwijderd
Misschien domme vraag hoor, kheb geen cm-ervaring.... Kwil mn case ooit nog eens gaan modden...
[ Voor 5% gewijzigd door NoepZor op 09-05-2003 22:09 ]
De wijzen komen uit het Oosten!
Software-matig. Tis wel een nadeel; als je pc crashed wil je cd-romspeler niet meer losVerwijderd schreef op 17 April 2003 @ 19:53:
Assassin, hoe krijg je de cd-rom en fikker nu open?![]()
Misschien domme vraag hoor, kheb geen cm-ervaring.... Kwil mn case ooit nog eens gaan modden...
zoiets als dit : ---====---
Al snap ik ook niet waarom je je airflow wilt blokkeren, maar dat is mijn zaak niet.
Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......
Nu geeft ie vele malen meer licht
Verwijderd
Doe een schijfje kurk tussen het frontje en het originele knopje, als je dan op die plek drukt gaat hij gewoon open.Assassin schreef op 17 april 2003 @ 20:20:
[...]
Software-matig. Tis wel een nadeel; als je pc crashed wil je cd-romspeler niet meer los
2. Ik heb m'n cdroms ook gestealth (Lian-li PC50) en als je op de "lade" duwt gaat 'ie gewoon open. Kwestie van iets diks tussen lian-li baycover en cdrom eject knopje. (oh te laat, zie Remboooo)
3. Die kast verneuken zou echt zonde zijn. Lian-li is een vorm van kunst ;-) en je moet van goede huize komen wil je een Lian-li met de dremel mooier maken.
[ Voor 7% gewijzigd door Juup op 18-04-2003 00:19 . Reden: typos ]
Een wappie is iemand die gevallen is voor de (jarenlange) Russische desinformatiecampagnes.
Wantrouwen en confirmation bias doen de rest.
Verwijderd
Dat lijkt me een groot nadeel ja, stel dat je van een cdrom wil booten en je kunt niet meer in windows? Bijvoorbeeld als die #$*@& windhoos weer eens hartstikke doet wat jij niet wilt en je moet windows opnieuw installeren en je hebt geen opstartdiskette?Assassin schreef op 17 april 2003 @ 20:20:
[...]
Software-matig. Tis wel een nadeel; als je pc crashed wil je cd-romspeler niet meer los
Maargoed, zoals gezegd... plak er een stukje kurk tussen. De oplossing van Solosmots (Type-R case) is ook wel handig. Gewoon nieuwe schakelaars en lampjes verbinden met de draadjes van de originele gevallen en de nieuwe dingen in een bay zetten. Ik ben bang dat ik met zoiets mn spelers verkl**t, omdat ik niet veel soldeerervaring heb, alleen maar een hd-looplicht. Waarschijnlijk is dat toch de enigste goede oplossing...
Hier ff een Pix:

Vindt het opzich wel goed gelukt. Zorg er wel voor dat je in meerde lagen spuit. Dit voorkomt druppels op het gespoten deel. Spuit ook in vloeiende bewegingen. Laat tussen elke gespuite deel een half uur tijd zitten, zodat de eerste laag goed kan drogen. Hierna spuit je een tweede laag (eventueel nog licht opschuren tussen de 1ste en de 2de laag). Laat deze minimaal 2 uur drogen. De verf zelf is pas over 6 weken uitgehard. Helaas heb ik niet dezelfde kleur als de lian kast kunnen krijgen. Deze is aluminium gepolijst.
More to come
enne kun je ff wat pics posten in het donker met fannetjes aan
ff smilies goed zetten
[ Voor 13% gewijzigd door NoepZor op 18-04-2003 22:26 ]
De wijzen komen uit het Oosten!

Voorkant (nouja voorkant. Bijna de voorkant). En wat doet dat blauwe cold cathode zeer aan mun ogen

Jaja ook nog van de zijkant

Even een Closeupje. Die witte plastic dingen om de stroomkabels haal ik er binnenkort af en deze worden gemeshed! Nu alleen even wachten op mijn GF 4 TI4200 die ik laatst had maar een DOA was
Comments please!!!
p.s.: Mocht je ut niet mooi vinden of gepremod vinden, das je eigen mening. Ik had gewoonweg geen tijd om een non-premodded case te maken.
Verwijderd
Man, je moet toch echt niet in zo'n prachtige case gaan dremelen (voorkant) Voor de rest cool kassie.
Vond het zelf ook wel jammer als ik erin ging dremelen