Toon posts:

Qauke2{crosshair pleitte}

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik dacht ff een oud spelletje op te duiken en te spelen.

Toen heb ik dus q2 uit de kast getrokken. Ik heb het zonder problemen kunnen instaleren. Echter als ik ga spelen, heb ik geen mikpunt(cross). Ik weet dat je deze in packs kan downloaden. Weet iemand waar ik die packs kan downloaden?

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:26
Volgens mij zitten er al standaard crosshairs in Quake 2 hoor. Dit is niet wat je zoekt?
En als je een download zoekt zal Google heus wel wat vinden hoor :)

The devil is in the details.

Verwijderd

Topicstarter
Ja dat is precies wat ik zoek....en dat had ik ook gevonden...die site heb ik eerder gezien:)
maar ik weet niet precies hoe ik ze moet instaleren....al een aantal pogingen gedaan zonder succes

Verwijderd

console commando crosshair 1 of crosshair 2 etc. al geprobeerd? :)

Verwijderd

Topicstarter
ja alleen het rooie puntke(dot) doet het en dat is niet voldoende... ben nu met packexplorer bezig me packs te verklooten.....iemand ervaring?

Verwijderd

pak0.pak in baseq2 is als t goed is de enige goede (lees: originele, van IDsoft dus) pakfile, en als je die niet aangepast hebt zouden ze moeten werken...

in pakexplorer moet je in pak0.pak in de dir pics zoeken naar ch1.pcx, ch2.pcx en ch3.pcx, als je die niet kan vinden, kan je proberen wat custom troep te installen (http://www.bullseyecrosshairs.com/q2sites1.shtm, maar die had je zelf ook via google kunnen vinden :P)

Instructies staan ongetwijfeld op die site :)

edit:
Ik lees net trouwens dat ze ook de originele sprites hebben... Gewoon http://www.bullseyecrosshairs.com/ch/id/pak9.pak downloaden en in je ..\quake2\baseq2\ dir rammen, works like a biatch :)

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2003 14:54 ]

Verwijderd

Topicstarter
wat je me verteld is heel logish...en ik heb er geen moeite mee....4 tellen werk! Waar ik wel slecht tegen kan is dat t gewoon niet werkt....(pissed @t me computer) zou het ergens in een cfg of in het register kunnen staan??

Verwijderd

al een reinstall geprobeerd? tjah en gooi alle config files weg die je misschien nog hier en daar hebt staan, misschien dat dat helpt.
Verder kan je proberen om in baseq2 alle .pak files weg te gooien behalve pak0.pak

Maar ben je verder nog een bepaalde mod aan t spelen? Misschien dat daar rare crosshairs inzitten ofsow...

Register kan niet, q2 leest niet uit t register, en config files kan t wel instaan, maar dan moet je crosshair variabele op een rare waarde staan in een config file, maar goed, dan zou je ze wel moeten kunnen zien als je t console commande crosshair gebruikt...
Zou echt niet weten wat t is, kennelijk kan ie de sprites wel weergeven, aangezien je die punt wel kan krijgen.

Reinstallen zou ik denken

Verwijderd

Topicstarter
ik heb ze terug! Ik had op die ouwe cd een of ander nocheat programma staan dat stond er ook tussen. Nadat ik dat had verwijderd kreeg ik ze terug.

Het spelen gaat nu weer aardig ff inkomen uiteraard.

Alleen door dat nocheat programma te verwijderen zijn alle instellingen steeds weer gereset. Ik moet steeds weer aangeven dat ie op 800 bij 600 moet draaien. Daarboven op kan ik niet "open gl" invullen maar springt ie steeds terug naar "software" bij de videoinstellingen. Volgens mij heeft dat prokje echt heel me quake verpest:(

als iemand iets weet of een paar leuke cfg's heeft liggen ? ? ?
Pagina: 1