.gif naar .ani voor cursor

Pagina: 1
Acties:
  • 76 views sinds 30-01-2008

• Fles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-04-2023
Met ulead heb ik een animated gif gemaakt. Die wil ik graag omzetten naar een .ani. Dit kan niet in ulead zelf en ik vroeg me af of er programma's zijn die dit WEL kunnen. Ik heb me al wezeloos gezocht op internet, maar tot nu toe zonder resultaat.

• pistole
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16:22

pistole

Frutter

Ik frut, dus ik epibreer

• Fles
Heb ik op gezocht, en dit is GEEN programma om een gif om te zetten naar ani. Jij moet dus beter kijken voor je mensen gaat beschuldigen van niet goed zoeken.

• Fles
Geen gif naar ani gevonden, maar ik heb het al voor elkaar in een ander programma.

Verwijderd

Graveheart schreef op 17 april 2003 @ 13:40:
Heb ik op gezocht, en dit is GEEN programma om een gif om te zetten naar ani. Jij moet dus beter kijken voor je mensen gaat beschuldigen van niet goed zoeken.
o nee?!
- Edit icons, cursors, animated cursors and other small images
- Send edited icons to AIM
- Modify icons in DLL, EXE, ICL or any other files
- Make animated mouse pointers(ANI)
- 60+ image filters and effects
- Create icons from images in 25 formats
- Support XP icons (32bit color depth with Alpha channel)
- Free 30-day trial, only $19.95 to buy
of wil je een spoedcursus engels, en om je te leren zoeken mag je de url zelf gaan vissen bij google :)

Verwijderd

Graveheart schreef op 17 April 2003 @ 13:40:
Ivy wil zich nergens mee bemoeien maar er zijn inderdaad erg veel mensen op GoT die er een hobby van maken om te roepen dat je beter moet zoeken.... Erg jammer.

• Fles
Verwijderd schreef op 17 april 2003 @ 13:54:
[...]

o nee?!

[...]

of wil je een spoedcursus engels, en om je te leren zoeken mag je de url zelf gaan vissen bij google :)
Kerel, dat is de tweede search, ik had het over de eerste. Beetje opletten voor je gaat schreeuwen. En ik kan met dat programma geen gif om zetten naar ani.

Ik heb zo'n hekel aan mensen die direct een grote bek op zetten, alles beter weten en gaan zeuren over cursusen en weet ik veel wat voor onzin nog meer.

[ Voor 18% gewijzigd door Fles op 17-04-2003 14:02 ]

Verwijderd

Graveheart schreef op 17 April 2003 @ 13:58:
[...]

Kerel, dat is de tweede search, ik had het over de eerste. Beetje opletten voor je gaat schreeuwen. En ik kan met dat programma geen gif om zetten naar ani.

Ik heb zo'n hekel aan mensen die direct een grote bek op zetten, alles beter weten en gaan zeuren over cursusen en weet ik veel wat voor onzin nog meer.
het 1e is ook geen programma maar een zip veel met ani files

en met de 2e kan ik perfect gifjes naar ani omzetten

• Fles
2e is duitse onzin. En geen enkele link naar een programma om gifs om te zetten naar ani.

Zoals ik al zei, kijk eerst ff voor je gaat roepen en mij beschuldigen.

[ Voor 31% gewijzigd door Fles op 17-04-2003 14:14 ]

Verwijderd

Ik voel een vijandige vibe hier :/ ;)

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-08 22:08
Zoals Graveheart in ".gif naar .ani voor cursor" al zegt heeft TS de oplossing al. Verder graag in het vervolg wat aardiger tegen mekaar doen.

Motor (of auto) onderhoud bijhouden

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.