heb 2 pal 6035 coolers van alpha binnen gekregen en nu vraag ik me af moet ik ze laten zuigen of blazen , maakt dit veel verschil en maakt dit ook verschil in de
herrie die ze dan maken
bvd
herrie die ze dan maken
bvd
Verwijderd
Op dinsdag 21 november 2000 18:41 schreef worsie het volgende:
Milenco,
Klopt. Kan ook helemaal niet door de draden om te draaien:)
= TheGrimReaper op tweakers
Moet wel...ook al zou hij wel gaan draaien als je de draden omkeert, dat zou hij slecht presteren omdat de aerodynamischie vorm van de bladen dan tegenwerkt...Op dinsdag 21 november 2000 19:59 schreef Milenco het volgende:
maar dat is verrot
Verwijderd
Hmmmm.... maakt met mijn coolermaster koelertje geen ruk uit... monteren die hap, wil ik de fan op de kop weer vastdraaien? geen probleem; m'n heatsink kan gewoon blijven zitten (dus no problems met die geleidingsprut!!!!!)Op dinsdag 21 november 2000 18:21 schreef Darkman het volgende:
owkee maar snap dan dat ik maar 2 druppels silver heb en als je het dus vern*kt dan is dat altijd lullig om die pasta weer goed op zijn plaats te krijgen snap
Mijn huidige systeem: Te veel nieuwe oude rommel op om te noemen.
Verwijderd
Aan je sys specs te ben je ook wel aan een nieuw systeem toe... jeetje wat zuigt het bij jouw!!Op dinsdag 21 november 2000 20:13 schreef eppo1313 het volgende:
mijn alpha/delta zuigt, de chipsetfan zuigt, de vgakaartfan zuigt, mijn kast zuigt, alles hier zuigt
niet helemaal waarOp dinsdag 21 november 2000 17:56 schreef wfvn het volgende:
"2 fans is 2x zoveel geluid". Dit lijkt me vrij duidelijk... hoewel 2 fans wel MEER dan 2x zoveel geluid kunnen geven (zet ze maar eens met de openingen tegen elkaar aan en laat ze tegen elkaar in blazenMaar zelfs als je ze in dezelfde richting laat blazen maken ze meer herrie door verschil in draaisnelheid). Maar hoe monteren? In ieder geval 1 van je processor af laten blazen... en die andere... tja... aan de zijkant monteren van de heatsink? aan de bovenkant, (als je je mobo verticaal hebt staan tenminste) en laten zuigen.... de onderkant kan dan worden gebruikt voor de aanvoer van frisse lucht... Bevorder de natuurlijke luchtstroom (naar boven; warme lucht stijgt). Gemiddeld genomen geldt ook zuigen is beter dan blazen.....
Spelfouten voorbehouden.
Intel PIV 3.0@3600Mhz,2xiwaki md-15R en 1xswiftech mcp600, 4x xlr120 rad in externe boxes,dfi lanparty pro 875B,geil 512 mb pc4200, Ati Radeon 9800 pro,Audigy2,Silicon Graphics F180 (18,1 inch TFT)
Spelfouten voorbehouden.
Verwijderd
Verwijderd
zal 't eens vragen zometeenOp dinsdag 21 november 2000 21:09 schreef Halo_Master het volgende:
eppo , je vriendin ook?
Tja dan moet je voor wat airflow in je kast zorgen! Dat wordt zagen!nou dan weet ik dat ook weer , maar als je kast dicht staat is het dus gekkenwerk want hij word dan maar heter , en als ie openstaat blijft ie zelfde temp
Verwijderd

de rokende computer kuch kuch
jaja ik ben och laat maar zitten
Verwijderd
MUHAHAHA, 2 fans is dus NIET 2x zoveel geluid! Je hebt vroeger niet opgelet bij natuurkunde blijkbaar, een verdubbeling zorgt voor een toename van 3DbOp dinsdag 21 november 2000 17:56 schreef wfvn het volgende:
"2 fans is 2x zoveel geluid". Dit lijkt me vrij duidelijk...