Toon posts:

Trillian MSN Contactlist

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

ik maar hier gebruik van Trillian Pro v1.0 omdat Messenger niet goed werkt via een http proxy.
Het werkt opzich wel goed, alleen ging er net is mis.

even voor de duidelijkheid:
ik log normaal in op account A
en net even in op account B

Ik logde in op een andere MSN account (B ),
en nu zijn alle contact personen, van de account waarmee ik eerst was ingelogd (A), ook terrecht gekomen in de lijst van (B ). Sommige hebben zo'n mailtje gehad dat ik ze toe gevoegd had.

Ik dus snel uitloggen.
Nu bleven de contact personen van account A en B dus staan in de lijst.
Daarna heb ik weer ingelogd op account A,

nu de vragen.
1)Hebben alle contacten van account B ook een mailtje gehad van dat ze toe zijn gevoegd in account A?

2) hebben alle contacten van account A een mailtje gehad van dat ze zijn toegevoegd in account B.

Of hebben alleen de mensen die online waren een mailtje gehad ?

kan iemand mij hier iets meer duidelijkheid over geven ?

Verwijderd

Volgens mij hebben alle mensen van account b en account a een mailtje gehad dat ze toegevoegd zijn aan de andere account. Dit is idd zeer vreemd maar je bent niet de enige die het heeft gehad, ik heb er nog steeds last van. Het was 2 maanden geleden gebeurd

Verwijderd

Topicstarter
Ik hoop gewoon zo dat de contacten van account B NIET zijn toevoegd aan account A.

• Facer
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Facer

Ken net.....

Heb ik ook last van de oplossing die ik gebruikt heb is gewoon 2x Trillian opstarten beetje omslachtig maarja het werkt

• CyberSnooP
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08-09 20:35

CyberSnooP

^^^^ schrijft --->

Trillian kent een lokale buddylijst. Die wordt altijd gesynchroniseerd met de MSN-Accounts waar je mee inlogt. Synchornisatie vind in 2 richtingen plaats, van je lokale lijst naar de MSN-lijst en andersom. Daar wordt ook voor gewaarschuwd.

Als je dus lokaal alle personen van A hebt opgeslagen je logt in met B voegt Trillian de mensen van je lokale lijst toe aan de account-lijst van B en de mensen die op de account-lijst van B staan weer aan jou lokale lijst. Vanaf dat moment bevat je lokale lijst dus alle mensen van A en B en zo ook de account-lijst.

Log je weer in met A gebeurt exact hetzelfde.. Alle mensen die bij B in je lokale lijst terecht zijn gekomen worden toegevoegd aan de account-lijst van A. Je hebt dus een probleempje gecreerd.

De oplossing is een nieuw tijdelijk profiel aanmaken, al is dat niet zo praktisch als het is met de originele Messenger software.

|_____vakje______|

• corné
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-11-2024
Dat is idd heel irritant van trillian..
had ik ook, me zus ging inloggen en opeens stond iedereen van mijn lijst in haar lijst :(
naja.. me zus gebruikt nu maar gewoon msn, enige oplossing denk ik :P

• gomaster
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10:22
zr0 schreef op 17 April 2003 @ 14:59:
Dat is idd heel irritant van trillian..
had ik ook, me zus ging inloggen en opeens stond iedereen van mijn lijst in haar lijst :(
naja.. me zus gebruikt nu maar gewoon msn, enige oplossing denk ik :P
het is niet echt irritant. Trillian is er gewoon niet voor gemaakt. Trillian is gemaakt om op een computer te draaien waar 1 iemand achter zit. Net zoiets als oudere icq versies. Opzich heeft dat zn voordelen. Zoals geen wachtwoorden meer invoeren etc.
Verder slaat trillian de contactpersonen op de hd op. Je kan dus als je offline bent (ja dat zijn sommige mensen wel eens :o) iemands preferences zien. Je moet dus niet met meerdere accounts gaan werken in trillian.
Dan moet je gewoon msn gebruiken of het allebij naast elkaar gebruiken. Voor die proxy kan je ook met httptunnel even een tunneltje maken zodat msn messenger wel werkt.

• MikeN
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 19-09 19:19
Ik heb om te voorkomen dat ik met losse account moet gaan kloten trillian gewoon 2x geïnstalleerd. Werkt goed :)

• corné
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-11-2024
Ik vind het ook niet zo erg, want me zus gebruikt het toch bijna nooit meer. het was alleen erg toen mijn hele list bij me zus kwam :P
Pagina: 1