Wie weet waar ik die versie nog kan kopen? De meeste winkels leveren deze niet meer... uiteraard moet er een licentie bij zitten. Iemand een idee?
Ik wil wel eens voor je kijken.. Geef me 5 minuten, en check dan deze reply nog es...
/edit/
Helaas, ik kan alleen nog aan V-Studio .Net komen (nieuw). Misschien marktplaats of ebay?
En mijn eigen lic verkoop ik niet
/edit/
Helaas, ik kan alleen nog aan V-Studio .Net komen (nieuw). Misschien marktplaats of ebay?
En mijn eigen lic verkoop ik niet
[ Voor 104% gewijzigd door RobIII op 17-04-2003 12:34 ]
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
in ieder geval bedankt voor het kijken!!
Ik heb bij onze software leveranciers navraag gedaan, en geen van alle hadden ze het nog. Ik ben bang dat we niet de enigen zijn die deze leveranciers gebruiken in NL. Maar misschien kan iemand anders het idd te pakken krijgen.Verwijderd schreef op 17 April 2003 @ 12:34:
Misschien iemand anders dan. Al die bedrijven kunnen wel aan .net komen maar niet aan de oudere. Veel bedrijven zijn nog niet .Net enabled.... dus tsja... :-/
in ieder geval bedankt voor het kijken!!
Had je op markplaats gekeken (zie mijn linkje in mijn vorige post).
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
Ik heb op marktplaats gekeken en er vanmorgen al een aanvraag neergezet. De mensen die VB6 daar aanbieden vertelden mij allemaal dat er geen licentie bij zit (en dus illegaal is). Helaas
Neem contact op met MS in Amstelveen, zij kunnen je vast wel vertellen of er nog iets mogelijk is. Ik ben op die manier een aantal jaren geleden ook nog aan een VB5 gekomen terwijl 6.0 al mainstream was.
Verwijderd
Volgens mij is de enige optie nog de volgende:
Koop de VB6 mediapack en een Licentie voor de .Net versie. Is in een aantal gevallen namelijk mogelijk omdat de licentie voor VB.NET terugwerkend een licentie voor VB6 is.
De betere licentieverkopers kunnen je daar wel meer over vertellen. (check Software winkels op http://software.pagina.nl/)
Koop de VB6 mediapack en een Licentie voor de .Net versie. Is in een aantal gevallen namelijk mogelijk omdat de licentie voor VB.NET terugwerkend een licentie voor VB6 is.
De betere licentieverkopers kunnen je daar wel meer over vertellen. (check Software winkels op http://software.pagina.nl/)
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2003 12:45 ]
HPE en MissingDog, mijn dank gaat naar jullie! Ik heb met Microsoft contact opgenomen. Van hen hoorde ik dat ik kan downgraden naar VB6 Professional. CD's zijn bestelt en nu maar hopen dat wanneer ik VB.Net nodig heb die er gewoon bij geinstalleerd kan worden!
Hij kan op slot!
Thanks again!
Hij kan op slot!
Thanks again!
Pagina: 1