Remote Admin doet vaag

Pagina: 1
Acties:

• DJH
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-03 00:05
Ik heb 2 pc's verbonden dmv utp. Ik heb remote admin geinstalleerd, dat werkte een tijdje, maar als ik nu "full control" over de andere pc wil hebben. Duurt het ff (normaal) dan staat er "loading ... screen" ofzo, dat verdwijnt weer en komt er niks. Iemand ervaring met dit probleem? Beide pc's hebben winxp

Telnet, en shut down werkt btw wel...

[ Voor 13% gewijzigd door DJH op 17-04-2003 12:46 . Reden: extra info ]

Verwijderd

Ik heb hetzelfde probleem, de opties full control en view only werken niet. Het vreemde is dat ze dat wel hebben gedaan.

Weet iemand hier al een oplossing voor?

Verwijderd

Ik denk dat je de server even opnieuw moet installeren. Ik heb ook wel eens zoiets gehad. Na een re-install werkt het weer naar behoren. Maar als beide computers XP draaien, waarom maak je dan geen gebruik van de Remote Desktop-faciliteiten die al in XP zelf zitten?

Verwijderd

Goeie vraag, ik denk dat ik dat maar eens ga proberen. Alhoewel ik hoopte dat ik dit even op afstand kon fixen. Heel appart dat het altijd heeft gewerkt en nu dit...

• Emerge
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-08 07:46

Emerge

Bifidus schmifidus

Ik heb precies hetzelfde zodra de client PC op het inlogscherm van Windows XP staat (zodra de pc gelocked is bijvoorbeeld). Dan knalt Remote Admin 'm er stevast uit. :) Zorg dus dat je client pc niet op het inlogscherm staat.

[ Voor 17% gewijzigd door Emerge op 25-11-2005 13:06 ]

Hoe is het met jóuw opgeblazen gevoel vandaag?

Verwijderd

hmm dat zou het wel eens kunnen zijn ja.

• Zephyer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:48
Emerge schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 13:05:
Ik heb precies hetzelfde zodra de client PC op het inlogscherm van Windows XP staat (zodra de pc gelocked is bijvoorbeeld). Dan knalt Remote Admin 'm er stevast uit. :) Zorg dus dat je client pc niet op het inlogscherm staat.
Ik draai dit nu al ruim een jaar.. zonder de bovenstaande problemen ..
Over welke versie hebben we het hier eigenlijk ? :)

MW | BF1 Stats

Pagina: 1