Toon posts:

[Converteren] wp 5.0 => word

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een heel aantal wp 5.0 bestandjes op een diskette staan en die wil ik allemaal converteren naar word, maar dan word alleen heel de layout verziekt! nu weet ik dat je de bestande ook eerst naar wp 5.1 of 6.0 for dos kan converen en dan naar word, dan blijft het wel goed. Ik heb alleen geen van beide programma's en kan ze ook niet vinden op i-net. is er iemand die een andere oplossing heeft? het gaat dus van wp 5.0 for dos naar word 97.

Kan het zijn dat de converteer optie in word xp beter is dan die van 97?

alvast bedankt voor je reactie..

• Tcq
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-09 15:01

Tcq

Probeer dit tooltje eens

http://www.khsd.com/dc.asp

Row row row your boat, quickly down the stream, see a croc and shit yourself, don't forget to scream!

Verwijderd

Topicstarter
dan worden het iderdaad wel allemaal word documentjes, maar in die documentjes staat minimaal 3x per pagina de zin 'fout, de bladwijzer kan niet worden gedefinieerd' :S
Als ik ze allemaal weghaal, en ik sla het bestand op sluit het af en open het vervolgens weer, staan ze er weer allemaal in..

Is er iemand die enig id heeft hoe je die eruit haal?
(ze staan ook in het afdrukvoorbeeld..)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het net nog even getest op mijn mn laptop (word XP), daar krijg ik deze fout niet, ik denk dus dat een gewoon een instelling is.. ik kan hem alleen niet vinden...

help!