• VROEM!
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-05-2025

VROEM!

broembroem!

Topicstarter
Jaja, gewaagd. Maar goed, ik ben dus ziek op dit very moment. Lag net in bed met mijn vriendin. Die kroop lekker tegen mij aan en ik kreeg best wel zin in haar O+ en nu komt het: Mijn hoofdpijn werd een heel stuk minder. Weet iemand hoe dat komt?

ieeeepppppp :P

• Agent-X
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Misschien werd je afgeleid ? :)

• VROEM!

VROEM!

broembroem!

Topicstarter
Dat zal het zijn ja }:O

Ik had alleen stiekem gehoopt dat er iets diepers achter zat.

Verwijderd

De meeste dromen zijn bedrog. - Marco Borsato

:+

• VROEM!

VROEM!

broembroem!

Topicstarter
Wel een leuk soort alternatieve aspirine trouwens, zo'n vrouw.

Verwijderd

Als je het karwei had afgemaakt had je helemaal geen hoofdpijn meer :)

Verwijderd

[zinnige reply]
Het komt door de endorfinen die in je (geile)hersentjes los worden gelaten. Dit gebeurd namelijk bij allerlei dingen die wij als 'fijn' ervaren. Het zou de hoofdpijn kunnen tegenwerken...
[/zinnige reply]

Verwijderd

Je bent juist ziek als je GEEN zin hebt!

• VROEM!

VROEM!

broembroem!

Topicstarter
Op dinsdag 21 november 2000 18:54 schreef Snuffie het volgende:
Als je het karwei had afgemaakt had je helemaal geen hoofdpijn meer :)
Daar dacht ik ook aan, maar dat viel een beetje tegen. De hoofdpijn bleef trouwens wel een uur lang duidelijk minder :)
Jij betere ervaringen? :9~

• VROEM!

VROEM!

broembroem!

Topicstarter
Op dinsdag 21 november 2000 18:56 schreef LePluis het volgende:
[zinnige reply]
Het komt door de endorfinen die in je (geile)hersentjes los worden gelaten. Dit gebeurd namelijk bij allerlei dingen die wij als 'fijn' ervaren. Het zou de hoofdpijn kunnen tegenwerken...
[/zinnige reply]
Dit lijkt me wel waarschijnlijk. Soort eigen ingebouwde painkiller dus. Er gaat niets boven moeder natuur. Die stomme paracetamol blijft steeds maar in mijn keel hangen.

Verwijderd

Idd misschienn moeder natuur. Die pijn overrued door voortplantingsdrift.

Zelfde idee als dat je geen pijn meer voelt (ook al ligt je arm eraf) en je heel bang bent en moet vluchten. De adrenaline zorgt er dan voor dat je geen pijn voelt en toch kan vluchten (evolutionair gunstiger). Ten tijde van groot gevaar naar de pijn van je lichaam luisteren is dus evolutionaor ongunstig.

En moeder natuur heeft misschien en vergelijkend iets voor voortplanting.

Verwijderd

als je hoofdpijn hebt komt dat toch omdat een aantal bloedvaten in je hoofd te nauw zijn geworden en dat het bloed erdoor heen "bonst" , maar ja, bij jou is al het bloed weggestroomd naar een niet nader te definieren lichaamsdeel waardoor het weer precies paste in je hoofd :)

• faraway
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-01 12:06

faraway

Dank U...

Vrouwen weten dit al heel lang en hebben dit zelfs nog sterker dan mannen: Als een vrouw geen zin heeft krijgt ze hoofdpijn!:P

Verwijderd

Betere doorbloeding van je huid, porieen die opengaan, lichaamswarmte die opgevoerd wordt, spieren die ontspannen raken:z

En de rust die uitputting teweeggebracht heeft door het tijdelijk opheffen van chronische geilheid...8-)

• bombadil
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

Op woensdag 22 november 2000 01:23 schreef Apoc2 het volgende:

en je heel bang bent en moet vluchten. De adrenaline zorgt er dan voor dat je geen pijn voelt en toch kan vluchten
Dat moet dan wel een hele enge vriendin zijn waaraan jij denkt ;)

ik denk toch dat het die afleiding geweest moet zijn.

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 27-01 13:57
sorry maar dit hoort niet in dit forum thuis, het is geen echte wetenschap en sowieso geen levensbeschouwing. Dit mag naar stuffis generalis als het aan mij ligt.

• VROEM!

VROEM!

broembroem!

Topicstarter
Het is toch biologie/psychologie? Ksnap niet waarom het dan niet hier zou kunnen. Alleen het onderwerp is wat komisch. Daar is toch niks mis mee in dit forum?

• 0rbit
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-03-2021
Verhoogde bloeddoorvoer... Maar het kan ook zijn dat je je ineens realiseerde hoe blij je wel niet moet zijn met aandacht van het vrouwelijk geslacht... *zucht*

Ik ben geheel voldaan, dank u wel!

• 0rbit
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-03-2021
Het was handoplegging kreeg ik net door!!!

Ik ben geheel voldaan, dank u wel!

• Elvhenk
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:53

Elvhenk

Madam Mikmak

Afbeeldingslocatie: http://gaan.homestead.com/files/headache2.jpg
Pagina: 1