Na wat frotten denk ik dat ik m'n pagina online kan zetten.
Nu heb ik een gratis account bij lycos :x ik weet 't.
Echter loop ik tegen 't volgende probleem.
De pagina die ik heb gemaakt roept enkele sql tabellen aan.
Het probleem dat ik heb is hoe krijg ik die tabellen op m'n lycos.
Via ftp en via phpmyadmin krijg ik 't niet voor elkaar. (dus de tabellen op zich als bestand)
Opzich maakt het me niet zo veel uit of de inhoud van de tabellen ook wordt mee genomen, dus ... als ik nu via een query m'n tabellen kan aanmaken (wat normaal lukt) moet 't ook gaan.
Maar ik ben een beetje lui aangelegt en heb eigenlijk niet zo'n zin om al die tabellen weer handmating aan te maken. mijn vraag is dus eigenlijk;
hoe kan ik de 'query' opvragen van de tabellen op m'n localhost om de tabellen aan te maken (wazige zin, hoop dat je 'm snapt).
Dus dat ik de query heb krijg die ik moet draaien om de tabellen-structuur op m'n lycos te krijgen?
Lycos zelf geeft daar geen help voor.
En in de phpmyadmin doc. krijg ik ook al nix gevonden.
Nu heb ik een gratis account bij lycos :x ik weet 't.
Echter loop ik tegen 't volgende probleem.
De pagina die ik heb gemaakt roept enkele sql tabellen aan.
Het probleem dat ik heb is hoe krijg ik die tabellen op m'n lycos.
Via ftp en via phpmyadmin krijg ik 't niet voor elkaar. (dus de tabellen op zich als bestand)
Opzich maakt het me niet zo veel uit of de inhoud van de tabellen ook wordt mee genomen, dus ... als ik nu via een query m'n tabellen kan aanmaken (wat normaal lukt) moet 't ook gaan.
Maar ik ben een beetje lui aangelegt en heb eigenlijk niet zo'n zin om al die tabellen weer handmating aan te maken. mijn vraag is dus eigenlijk;
hoe kan ik de 'query' opvragen van de tabellen op m'n localhost om de tabellen aan te maken (wazige zin, hoop dat je 'm snapt).
Dus dat ik de query heb krijg die ik moet draaien om de tabellen-structuur op m'n lycos te krijgen?
Lycos zelf geeft daar geen help voor.
En in de phpmyadmin doc. krijg ik ook al nix gevonden.