Toon posts:

(GBA) zelda vraag

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben nu in de darkworld.
En kom kasteel 5 niet in.
dat is midden in het water.
Volgens mij heb ik daar de 2e paar gloves voor nodig.
om die zware stenen op te tillen.
waar vind ik die?
Want dat ben ik alweer vergeten.

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-01 23:13

DeMoN

Pastafari

zijn er geen walk-arounds op internet te vinden.
ik heb geen GBA.
maar ik denk dat je even moet zoeken.
misschien dat het een oplossing biedt.
succes.

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Verwijderd schreef op 17 April 2003 @ 11:33:
Ik ben nu in de darkworld.
En kom kasteel 5 niet in.
dat is midden in het water.
Volgens mij heb ik daar de 2e paar gloves voor nodig.
om die zware stenen op te tillen.
waar vind ik die?
Want dat ben ik alweer vergeten.
Volgens mij heb je die gloves allang anders kun je toch ook niet in de darkworld zover komen?

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:26
schnumi schreef op 17 April 2003 @ 12:32:
[...]

Volgens mij heb je die gloves allang anders kun je toch ook niet in de darkworld zover komen?
Hij heeft het over een 2e paar gloves, misschien had je die eerste nodig om verder in de darkworld te komen en het tweede paar om ergens anders verder te komen :)

Hier staat een walkthrough voor Zelda: Link to the Past, je bent niet zo duidelijk in het vertellen welk level je zit dus ik ben bang dat ik het niet voor je kan opzoeken :)

The devil is in the details.

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

MaRc0 schreef op 17 April 2003 @ 15:51:
[...]

Hij heeft het over een 2e paar gloves, misschien had je die eerste nodig om verder in de darkworld te komen en het tweede paar om ergens anders verder te komen :)

Hier staat een walkthrough voor Zelda: Link to the Past, je bent niet zo duidelijk in het vertellen welk level je zit dus ik ben bang dat ik het niet voor je kan opzoeken :)
O je bedoelt diegene waarmee je de grote zwarte stenen op kan tillen. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Verwijderd

Je zou eens kunnen kijken op www.gamefaqs.com daar staat een hele verzameling aan walkthroughs e.d. Success verder ;)

• Hahn
schnumi schreef op 17 April 2003 @ 20:13:
[...]

O je bedoelt diegene waarmee je de grote zwarte stenen op kan tillen. :)
Ik heb geen idee :P Ik maakte alleen Jim z'n verhaal wat duidelijker ;)
Verwijderd schreef op 17 April 2003 @ 20:21:
Je zou eens kunnen kijken op www.gamefaqs.com daar staat een hele verzameling aan walkthroughs e.d. Success verder ;)
Die link had ik al gegeven, maar dan wat preciezer. Het staat ook in de FAQ dat je mensen zo precies mogelijk moet helpen :)

Verwijderd

MaRc0 schreef op 17 April 2003 @ 20:24:
[...]

Die link had ik al gegeven, maar dan wat preciezer. Het staat ook in de FAQ dat je mensen zo precies mogelijk moet helpen :)
faq jou :P

Volgens mij lag het niet aan de gloves, je moest dacht ik eerst naar de lightworld toe en dan datzelfde gebouw in om de dam af te sluiten, dan kan je in de dark world erin (dacht ik hoor ;) )

Verwijderd

MaRc0 schreef op 17 April 2003 @ 20:24:
Ik weet dat je iedereen zo precies mogelijk moet helpen. Maar op de site van gamefaqs staat duidelijk vermeld dat je alleen mag linken naar hun site via het adres www.gamefaqs.com en niet naar de precieze url van een guide. ;)

• Hahn
Verwijderd schreef op 18 april 2003 @ 19:24:
[...]

Ik weet dat je iedereen zo precies mogelijk moet helpen. Maar op de site van gamefaqs staat duidelijk vermeld dat je alleen mag linken naar hun site via het adres www.gamefaqs.com en niet naar de precieze url van een guide. ;)
Ooh ja, das waar, dat vergeet ik altijd :X
Maar als je de snelkoppeling kopieert (rechtermuis op link » snelkoppeling kopieren) en dan plakt in de Adresbalk doet ie het wel :)

• Ulti23
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-02 01:28

Ulti23

Quality Time

Verwijderd schreef op 17 April 2003 @ 21:09:
[...]

faq jou :P

Volgens mij lag het niet aan de gloves, je moest dacht ik eerst naar de lightworld toe en dan datzelfde gebouw in om de dam af te sluiten, dan kan je in de dark world erin (dacht ik hoor ;) )
Het ligt wel aan die gloves, hij moet met deze op het eilandje die zwarte steentjes optillen waarna er een transporter naar de dark world verschijnt. Die gloves liggen in de dark world in level 4, het dorp met dat gargoyle statue. Ga daar maar eens zoeken.

I pitty the fools who took my game-station.....

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het al gehaald :)
de 2e paar gloves ligt in de 4e kerker van de darkworld.
Ik was dus veel te haastig door die kerker gerend.
Was die kist met gloves nog vergeten.
Beetje stom dat je een kerker kan halen zonder alles compleet te doorlopen.
Pagina: 1