[Ervaringen] Optorite DVD-R/DVD+R combo

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:12
Kent iemand deze drive?

http://www.optorite.com/dd0203.htm
4X Max. DVD+R and -R Write, 2.4X Max. DVD+RW Rewrite, 2X Max.
DVD-RW Rewrite, and 12X Max. DVD-ROM Reading
24X Max. CD-R Write, 10X Max. CD-RW Rewrite and 40X Max. CD-ROM Reading
Lijkt me allemaal dus identiek aan de Sony DRU500A.... Ook de doos ziet er aardig hetzelfde uit.

Afbeeldingslocatie: http://www.optorite.com/dvdcb.gif

Hij is niet veel goedkoper dan de Sony, maar misschien wel normaal leverbaar ;)

Ik heb er 2 besteld, eens vergelijken met de Sony.

Maar kent iemand dat merk ?

[ Voor 3% gewijzigd door DJSmiley op 17-04-2003 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSK
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 29-08 21:21

JSK

Thunder K8WE

Lijkt me een SANYO oem brander. Heb zelf niet echt positieve ervaringen met SANYO branders, weinig support (weinig firmware updates e.d.).

Bij Merchandize vanaf volgende week leverbaar. Zou het zelf niet doen, kies bvb de NEC DVD+R brander, veel goedkoper.

Specs Casemod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSmiley
JSK schreef op 17 April 2003 @ 11:53:
Lijkt me een SANYO oem brander. Heb zelf niet echt positieve ervaringen met SANYO branders, weinig support (weinig firmware updates e.d.).

Bij Merchandize vanaf volgende week leverbaar. Zou het zelf niet doen, kies bvb de NEC DVD+R brander, veel goedkoper.
Dat NEC ding is idd goedkoper, maar alleen +R

Sanyo branders heb ik weinig problemen mee, heb zelf een 12x SCSI daarvan, en dat ding fikt al jaren prima. Weinig firmwareupdates boeit me niet, hij doet t prima, dus waarom zou ik nieuwe firmware nodig hebben?

Ik ben benieuwd hoe ie presteerd, ik ga zeker een reviewtje maken als ik m krijg, eens kijken hoe ie is t.o.v. mn Sony

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSK
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 29-08 21:21

JSK

Thunder K8WE

DJSmiley schreef op 17 April 2003 @ 12:11:
[...]

Sanyo branders heb ik weinig problemen mee, heb zelf een 12x SCSI daarvan, en dat ding fikt al jaren prima. Weinig firmwareupdates boeit me niet, hij doet t prima, dus waarom zou ik nieuwe firmware nodig hebben?
Die 12x SCSI brander heb ik dus ook (BP3), en ik weet niet of jij er probeert mee te herschrijven op 10x, maar dat is geen succes, en er is nooit een firmware update gekomen om dit op te lossen. Doe mij dan maar een Plextor, als daar de 1e 2 jaar iets mee aan de hand is, dan wordt dat opgelost (de drive opgehaald of firmware update).

Maar het kan natuurlijk geen kwaad dit ding te reviewen.

Specs Casemod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hullepim
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19:01
Waar heb je deze drive gezien? Ik bedoel dus in welke winkel? Het ziet er wel interresant uit. Ik heb zelf de sony dru500a en daar ben ik zeer tevreden over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSmiley
hullepim schreef op 17 April 2003 @ 12:38:
Waar heb je deze drive gezien? Ik bedoel dus in welke winkel? Het ziet er wel interresant uit. Ik heb zelf de sony dru500a en daar ben ik zeer tevreden over.
Com4 trading, groothandel.
JSK schreef op 17 april 2003 @ 12:18:
[...]

Die 12x SCSI brander heb ik dus ook (BP3), en ik weet niet of jij er probeert mee te herschrijven op 10x, maar dat is geen succes, en er is nooit een firmware update gekomen om dit op te lossen. Doe mij dan maar een Plextor, als daar de 1e 2 jaar iets mee aan de hand is, dan wordt dat opgelost (de drive opgehaald of firmware update).

Maar het kan natuurlijk geen kwaad dit ding te reviewen.
uh... eerlijk? geen idee, ik heb nog nooit rewritables geprobeerd, ooit eentje in mn Philips 3610, jaren geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hullepim
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19:01
En wat kost ie daar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zer0
  • Registratie: September 1999
  • Niet online

Zer0

Destroy 2000 Years Of Culture

JSK schreef op 17 april 2003 @ 11:53:
Sanyo maakt oa. de drivers voor Plextor, één van de meest geliefde branderproducenten. En ik zie liever weinig firmware updates, IMHO zijn die niet nodig als je zorgt dat je product direct goed is. Dat heb ik liever dan een product waar wekelijks updates voor uit komen omdat er weer een bug gevonden is.

maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..

Pagina: 1