Ik heb op mijn RedHat 9.0 server Apache 2.0.40 draaien, met WebDAV. Nu wil ik de WebDAV bestanden opslaan in een bepaalde map, en met het volgende commando wil ik die map beveiligen:
<Location />
DAV on
<Limit PUT POST DELETE PROPFIND GET PROPPATCH MKCOL COPY MOVE LOCK UNLOCK>
Require user ***
AuthName "Webdav"
AuthType Basic
AuthUserFile /pad/naar/.htpasswd
</Limit>
</Location>
Alleen als ik nu via een webbrowser gewoon mijn site wil benaderen, moet ik altijd inloggen, wat dus niet echt handig is.
Dit heeft denk ik te maken met <Location />. Dit wil ik dus het liefst veranderen naar <Location /var/www/html/webdav> omdat ik alleen de WebDAV map wil beveiligen.
Alleen als ik dit volledige pad aangeef bij Location, werkt m'n hele WebDAV niet meer. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen, zodat alleen het het mapje /var/www/html/webdav beveiligd is?
<Location />
DAV on
<Limit PUT POST DELETE PROPFIND GET PROPPATCH MKCOL COPY MOVE LOCK UNLOCK>
Require user ***
AuthName "Webdav"
AuthType Basic
AuthUserFile /pad/naar/.htpasswd
</Limit>
</Location>
Alleen als ik nu via een webbrowser gewoon mijn site wil benaderen, moet ik altijd inloggen, wat dus niet echt handig is.
Dit heeft denk ik te maken met <Location />. Dit wil ik dus het liefst veranderen naar <Location /var/www/html/webdav> omdat ik alleen de WebDAV map wil beveiligen.
Alleen als ik dit volledige pad aangeef bij Location, werkt m'n hele WebDAV niet meer. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen, zodat alleen het het mapje /var/www/html/webdav beveiligd is?
Dual Opteron 248 Nu met Asus X800XT PE @ X850XT PE Server.