Toon posts:

[Pixelart] MrWong's Appartementjes

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Via http://www.web-con.nl kwam ik hier terecht:

http://www.mrwong.de/myhouse/

je kunt daar een 1 verdieping of 2 verdiepingen template downloaden en zelf met pixelart je appartement maken. Stuur die vervolgens op en je word toegevoegd aan de inmiddels enorme flat!!

gewoon kijken kan natuurlijk ook, er zitten HEEL ERG vette appartementjes tussen...

/me is iig al bezig :D

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

* BtM909 ruikt een groepsproject :D

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Verwijderd

BtM909 schreef op 17 April 2003 @ 09:57:
* BtM909 ruikt een groepsproject :D
hier waren toch al lang plannen voor?! Het isometrisch pixelart flatje, maar is n stille dood gestorven geloof ik

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Was toch geen flat, maar een dorp?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Verwijderd

BtM909 schreef op 17 April 2003 @ 10:00:
ja klopt had me vergist de flat werd als suggestie naar voren geschoven in mijn topic, maar is ook nix geworden, dat was het maken vna 1 kamer niet 1 verdieping

wel echt heeeeel vet gedaan dit

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-08 14:50

BaRF

bijna kerst

ja, pixeltown... maar dit ziet er btw cool uit :D

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

• Hangloozz
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 13-07 17:24

Hangloozz

{ @$%&# }

yep, Pixeltown was de eerste, daarna een nog een idee dat heel vroegtijdig is gestorven:

[rml][ PS] GoT(ham) City in Pixels ;)[/rml]

[rml][ GoT] isometrisch pixelart perspectief van GoT bezoekers[/rml]

www.jurgroessen.nl

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-03 14:25

DeMoN

Pastafari

BtM909 schreef op 17 April 2003 @ 10:00:
Lees nou nog eens het topic, klik op de link en zet dan wat nuttigs neer.. :O ;) Het gaat hier toch totaal niet om pixeltown?

iig, is het wel weer echt supermooi gemaakt. Daar ben je echt wel lang mee bezig :)

[ Voor 8% gewijzigd door DeMoN op 17-04-2003 10:07 ]

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Verwijderd

Topicstarter
het ging mij erom dat mensen deze link zien en zelf ik kunnen sturen. Al die appartementjes zijn van mensen over heel de wereld, het lijkt me gewoon leuk als er wat GoTTers tussen zitten :>

het gaat me dus niet om een project ofzo, deze duitser (MrWong) verzamelt gewoon deze appartementjes en zet ze onder elkaar :)

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-08 22:08
Ehm, bedankt voor je linkje maar dit is nou niet echt een nuttige toevoeging aan het forum. Als je daarentegen een serieus idee hebt voor een groepsproject is dat leuk, maar daar moeten dan regels voor worden opgesteld en alvorens te plaatsen moeten de mods er overleg over voeren.

Dus, als je je geroepen voelt om dat op te pakken, prima;
Maar doe dan eerst even een mailtje ter overleg naar wgmods at tweakers.net :)

Motor (of auto) onderhoud bijhouden

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.