Toon posts:

[win xp] het brandproces stopt

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik gebruik mijn brander al een aardige tijd zonder problemen. Tot vorige week. Tijdens het branden stopt gewoon het brandproces. De ene keer haalt hij maar 8% dan weer 60% dat wisselt steeds weer, maar een cd volledig branden doet hij niet meer. Ik heb geprobeerd mijn brander op andere kabels te zetten, maar ook dat hielp niet.
1 keer heb ik toen ik nero wilde opstarten een foutmelding gekregen dat imapi al bezet was. Heeft dit er iets mee te maken en wat kan ik hier aan doen?

Bedankt alvast

j111k

• Ivo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-01-2025

Ivo

De keer dat imapi.exe nog bezet was toen je Nero wilde opstarten heb je daarvoor vast al een cd proberen te branden. imapi.exe is geloof ik de driver die de writer aanstuurt. Writer opnieuw installeren of nieuwe versie van Nero installeren kan helpen.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb inderdaad de brander al opnieuw geinstalleerd en ook een ander brandprogramma gebruikt, maar ook dat hielp niet. Ik baalk er zo van omdat ik het met mijn vorige brander ook al had meegemaakt. Zelfs na het totaal opnieuw installeren van windows bleef het probleem gek genoeg.

Verwijderd

Tja..dan moet je maar formateren >:)

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-03 14:25

DeMoN

Pastafari

Verwijderd schreef op 17 April 2003 @ 11:42:
Tja..dan moet je maar formateren >:)
Lekker antwoord :O :Z

Als je had gelezen had je zelfs nog eens kunnen zien dat hij dat al had gedaan:
Ik baalk er zo van omdat ik het met mijn vorige brander ook al had meegemaakt. Zelfs na het totaal opnieuw installeren van windows bleef het probleem gek genoeg.
:/

Maar goed.

Hoe staan je master/slave settings precies en heb je ook al met DMA enzo gespeeld?

[ Voor 6% gewijzigd door DeMoN op 17-04-2003 11:46 ]

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Verwijderd

Is de brander niet door zijn brand uren heen.

Heb ergens gehoord dat een brander max aantal uren kan branden.

Verwijderd

DeMoN schreef op 17 april 2003 @ 11:45:
[...]

Lekker antwoord :O :Z

Als je had gelezen had je zelfs nog eens kunnen zien dat hij dat al had gedaan:

[...]

:/

Maar goed.

Hoe staan je master/slave settings precies en heb je ook al met DMA enzo gespeeld?
Windows helemaal opnieuw installeren kan ook wel ZONDER formateren

Verwijderd

Heb je misschien andere cd's gekocht? Daar zou het ook aan kunnen liggen.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor julie reacties, de een wat zinniger dan ander. Helaas is het mij nog niet gelukt.
Ik had wel geformateerd, geen nieuwe cd's gebruikt, ook met master en slave gespeeld, nog zeker niet door mijn branduren, maar nog niet met dma. Wat kan ik daar aan regelen en wie kan mij dat op eenvoudige wijze vertellen?

Ik heb zelf het idee, dat er iets in gebruik is(een ander programma dat aanstaat)wat de doorstroming van de data aan het blokkeren is.
Welke programma's/applicaties moeten er in windows xp minimaal blijven draaien om het systeem aan te houden.( de rest klik ik dan wel weg bij apparaatbeheer).

Bedankt
Pagina: 1