[officeXP_Word]Probleem groot document

Pagina: 1
Acties:

• MrJT
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-09 18:55
Beste mede tweakers,
Ik heb hier een probleem met een groot word bestand. Het bestand is ongeveer 250Kb en bevat ongeveer 70 pagina`s. Na de overgang van Office2000 naar OfficeXP, klopt de indeling van het document niet helemaal meer. Maar zodra er een aantal wijzigingen zijn gemaakt, komt de melding: "onvoldoende virtueel geheugen", en sluit word direct af zonder op te slaan. Na het virtueel geheugen door XP te laten beheren, is de melding uiteraard verdwenen, maar nu verschijnt de volgende melding: "Kan toepassing wd.exe niet initialiseren" of iets van dien aard. Word sluit weer meteen af, en slaat niets op....... Wat kan dit zijn?

De machine waar dit op gebeurd draaid op WinXP met OfficeXP en er zit geloof ik 128MB in.

• MrJT
bump

• Ingens
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 21:02
Klinkt stom maar wil hier nog wel eens helpen met probleem documenten: Tekst selecteren kopieren en plakken in een nieuw document.
Andere mogelijke oplossing een keer openen in open office opslaan en weer in OfficeXP openen om verder te werken.

An eye for an eye makes the whole world blind.

• Device Manager
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07-06-2024

Device Manager

5.9L diesel 4X4 325pk en 826Nm

Ondanks dat WinXP zelf memory management doet, en je dus misschien langzaam zou gaan met maar 128MB, is die 128MB wel extreem laag voor WinXP+OfficeXP. Misschien de moeite waard om er een extra 128MB bij to stoppen. Het zou kunnen zijn dat dat het probleem oplost.

<a href=http://www.tweakers.net/gallery/53099/sys>Mijn systeem</a>

• MrJT
Device Manager schreef op 23 april 2003 @ 15:48:
Ondanks dat WinXP zelf memory management doet, en je dus misschien langzaam zou gaan met maar 128MB, is die 128MB wel extreem laag voor WinXP+OfficeXP. Misschien de moeite waard om er een extra 128MB bij to stoppen. Het zou kunnen zijn dat dat het probleem oplost.
Uhu, True...... Maar dan moet ie zeiken over physical memory, en niet over virtual. Maar het is zeker wel een mogelijkheid.

• MrJT
Ingens schreef op 23 April 2003 @ 15:36:
Klinkt stom maar wil hier nog wel eens helpen met probleem documenten: Tekst selecteren kopieren en plakken in een nieuw document.
Andere mogelijke oplossing een keer openen in open office opslaan en weer in OfficeXP openen om verder te werken.
Tnx, ik probeer het ff.

edit> En jah hoor, Weg probleem, TOP!

[ Voor 7% gewijzigd door MrJT op 14-05-2003 11:24 ]

Pagina: 1