Toon posts:

Flash eporteren naar AVI niet mogelijk.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Na een hele nacht bezig te zijn geweest met een mogelijkheid om te zoeken naar mogelijkheden om een flash movie naar avi om te zetten ben ik bekaf an enorm slaperig :O.

De search op GOT levert veel hits op welke ik allemaal heb geprobeerd, ook google heeft zijn best gedaan.

De export movie optie in Flash MX produceert netjes een AVI file. Als ik die af speel in welke player dan ook, krijg ik enkel de eerste frame te zien (overigens duurt deze AVI 0 sec. volgens Windows Media Player).

Dan programma's zoals SWF2movie v.1.1 en Swish v2.01 erop losgelaten welke ook de zelfde resultaat als hierboven genereren.

Tot slot heb ik met Adobe After Effects 5.5 geprobeerd m'n swf'je te openen maar helaas deze gaf er de brui aan en opende het helemaal niet.

Iemand nog andere ideeen :O .

• roytanck
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 07-07 09:29
Waarschijnlijk is de movie die je probeert om te zetten opgebouwd uit movieclips en/of gescripte animatie. Dat soort movies zijn niet rechtstreeks naar AVI om te zetten.

Heeft de main timeline van de movie wel meer dan 1 frame?

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-08 13:58

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Kijk nog even naar wat tools op bv FlashKit.com je moet namelijk de tools gebruiken die de actionscript ook verwerken en niet alleen dom kijken naar de main timeline (die ik persoonlijk zo leeg mogelijk hou). Maar ik weet dat er wel handige tools zijn die daar een stuk beter mee omgaan dan de standaard functies.

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

Verwijderd

Een aanrader is flashants swf2video plugin voor premiere.
Met deze plugin gaat er een wereld voor je open. Je kan er zelf gewoon scripting bij gebruiken om je filmpje om te zetten naar avi.
Je kan gewoon je swf importeren in premiere.
Als je niet genoeg geld, en dus flash ervoor wilt gebruiken moet je zorgen dat je swf niet uit mc bestaat, alles proberen op een tijdlijn te zetten en geen scripting te gebruiken.
suc6 ;)

Verwijderd

Met director kan dit ook; je importeerd je film naar director, en director zet alles (inc as, realtime video etc) om naar avi.

Verwijderd

Maar director is wel een stukje duurder dan die plugin!

Verwijderd

Topicstarter
Dank iedereen voor de aangeboden hulp.

Heb de trial versie van Director MX gedownload, en het werkt als een zonnetje. Geen gezeik gekregen, hoppa, alles wordt 1 op 1 naar avi geexporteert. Kan nu deze intro invoegen in m'n film en bewerken met Adobe Premiere. HA HA. The possibilities are endless.

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

ik lees dat je 't al hebt opgelost, maar kun je met flash niet je hele movie exporteren naar losse afbeeldingen: frame_001, 002 etc.
en die 8er elkaar plakken met een gemiddeld videotooltje?

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Verwijderd

Topicstarter
Scarecrow schreef op 17 april 2003 @ 15:19:
ik lees dat je 't al hebt opgelost, maar kun je met flash niet je hele movie exporteren naar losse afbeeldingen: frame_001, 002 etc.
en die 8er elkaar plakken met een gemiddeld videotooltje?
Heb geprobeerd: File -> export movie -> save as JPEG sequense.
Maar het enige dat flas dan doet is het eerste frame omzetten naar een JPEG. Als je een volgende frame pakt blijft het ook stug de erste frame pakken. En het lijkt me ook onhandig als je het frame bij frame zo moet opslaan.
Pagina: 1