A pc is like a work of art; it's never finished
ik ga een poging wagen.
Je zou met DIV's de innerHTML kunnen aanpassen. Ik geloof niet dat er een echt HTML object aanwezig is wat je kunt gebruiken om het in layers te parsen.
Iets wat je wel zou kunnen doen is met iframes aan de gang gaan.
succes
Je zou met DIV's de innerHTML kunnen aanpassen. Ik geloof niet dat er een echt HTML object aanwezig is wat je kunt gebruiken om het in layers te parsen.
Iets wat je wel zou kunnen doen is met iframes aan de gang gaan.
succes
linken zodat een frame naar een URL gaat is wat compleet anders, dit is niet direct te doen met een DIV zoals hiervoor gezegd wat wel kan is dat je de innerHTML aanpast met javascript, en dus eerst de pagina die daarin moet komen gaat ophalen dmv een iframe (ergens weggestopt zodat de gebruiker het niet ziet, en dan die text daaruit verplaatst naar de div.)
Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR
Bedankt, ik ga eens stoeien met iFrames.
edit:
Okee, da's simpel zat! Ik heb gewoon een iframe in een layer gestopt en daarnaartoe gelinkt. Precies wat ik wilde! Probleem opgelost.
Dank u zeer
Okee, da's simpel zat! Ik heb gewoon een iframe in een layer gestopt en daarnaartoe gelinkt. Precies wat ik wilde! Probleem opgelost.
Dank u zeer
[ Voor 68% gewijzigd door Lezzz op 17-04-2003 16:35 ]
A pc is like a work of art; it's never finished
Dusty jouw methohde heb ik geprobeerd... werk inderdaad aardig maar nog niet helemaal 
Lezzz glad to be of service :-)
Lezzz glad to be of service :-)