Ik heb geen problemen met banners maar..

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

• PowerSp00n
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-11-2025

PowerSp00n

There is no spoon

Topicstarter
deze is wel erg irritant :P. Ik ben helemaal niet voor software die banners verwijdert en dat soort dingen, en een bannertje boven in het scherm en tussen het nieuws stoort me ook helemaal niet. Maar dit begint toch wel iets te irriteren.

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/s.waltman/tnetbanner.gif

Is dit zo een keertje of is het de bedoeling dat zulk soort banners op t.net blijven?

Verwijderd

Ik mag toch hopen van niet.
Bijde banners verneuken de hele layout en overzichtelijkheid.
Ik hoop niet dat ze het voor het geld doen, zo`n banner op zo`n plek te plaatsen.

Verwijderd

Het is niet de eerste keer dat deze discussie gevoerd gaat worden.

Ik vind ze persoonlijk ook mateloos irritant, maar ze leveren wel weer de cash op om Tweakers in de lucht te houden.....

• PowerSp00n
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-11-2025

PowerSp00n

There is no spoon

Topicstarter
Verwijderd schreef op 17 April 2003 @ 01:22:
Ik mag toch hopen van niet.
Bijde banners verneuken de hele layout en overzichtelijkheid.
Ik hoop niet dat ze het voor het geld doen, zo`n banner op zo`n plek te plaatsen.
Die banner van Orange (als je die met bijde) bedoelt, stoort me nog niet eens zo erg. Dan is die tekst ad nog erger. Die laad net iets slomer/later dan de rest. Als je dan net denkt iets aan te klikken in de Software tracker komt precies voordat je klikt die tekst ad binnen en klik je daarop ipv. een item in de software tracker...

Ja idd rubenski, na wat bladeren kwam ik al wat meer tegen hierover :).

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Mooi zo, en als je dat voortaan nou doet voor je een topic opent dan hoef ik niet iedere keer die slotjes te zetten :)

Professioneel Hyves-weigeraar

Dit topic is gesloten.