Games,apps werken ineens niet meer.

Pagina: 1
Acties:

• devilsnight
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:38
Gisteren heb ik de hele avond Giants nog zitten spelen, ging allemaal hardstikke goed, Ravenshield deed het nog en Photoshop ook...vandaag na werk wou ik even Ravenshield online gaan doen, vergeet het maar...ineens een error waar ik nog nooit last van had, Giants geeft direct een error wanneer ik het wil opstarten,geld ook voor Adobe, bij de fout van Giants stond er iets over Operating system , ik snap er helemaal niks van...ik heb werkelijk niks veranderd, maar ik kan de programmas en spellen gewoon ineens niet meer draaien zonder errors...de specs nog even

AMD XP 1800+
640 SD ram
Geforce 3 64 MB
Windows XP pro
MSI K7T Turbo raid mobo
Direct X 9.0
Nvidia 43,45 deto's met Omega drivers erbovenop....

• polo1987
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-07 15:23
heb je al gecheckt op virussen?

• -ET-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:17

-ET-

Phone Home

heb je ook de specifieke foutmelding?

Screenshotje??

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Technische PMG FAQ: Hangen en Opstartproblemen :)

Aandachtspunten: geheugen, CPU en HDD.

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-08 16:09

BaRF

bijna kerst

Heb je een system-restore mogenlijkheid ofzo? en probeer eens een online-virusscan, want ik kan me voorstellen dat als progs het niet meer doen, de virusscanner het ook niet doet :)

tijd geleden had een kennis dat ook, bleek dat een virusje de .exe en .com entry's in het register had verneukt :X oplossing: van iemand die stukjes kopieren en in je eigen reg voeren :)

maar ik dwaal af: heb je idd een screenshot?

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

• devilsnight
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:38
Tja, geen wonder he

Laat ik de pc net even checken door Pc Cillin 2000, vind ie in vreselijk veel "exe"
bestandjes virussen, vond ie zoal een Parite virus in Mafiasetup.exe...
dit gaat een format C worden en ik formatteer em gelijk op NTFS en niet meer FAT32, vind het erg verdacht dat ik nu een paar weken met FAT zit en ineens dit gedonder en een tijd terug toen ik altijd NTFS gebruikte dit nooit had...

Ja system restore van gisteren is alleen maar mogelijk en die is al fucked....

[ Voor 97% gewijzigd door devilsnight op 17-04-2003 18:50 ]

Pagina: 1