Toon posts:

Leuk dat hier een onderwerp gelijk dicht gegooit wordt?

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Blog maken hoe..?

Ik wilde nog meer vragen stellen in dit topic e.d..

vanmiddag vraag gepost.. kom nu terug.. dicht gegooit..

is het nu de bedoeling dat ik verdere vragen over dat onderwerp in een nieuw topic post?

Of is het hier op dit forum de regel;

regelaars vinden het genoeg.. dus dicht?

Ik post en bekijk hier nou nog maar een paar maanden maar als het zo moet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja..

dus?

Vaak is het namelijk niet zo. In een sluitmessage staat als het goed is duidelijk wat er fout is, en wat je er aan kan doen. Lees die eerst rustig door en lees de links naar wat FAQ's, of volg de raad op. Open je toch een topic met een schreeuwerige topictitel en met een inhoud die echt nergens op slaat zonder dit topic doorgelezen te hebben, kan dat resulteren in een officiële waarschuwing.

was dat het geval ?

neen

http://search.gathering.t...ata%5Bsearch%5D=Zoek]klik

niet zoveel resultaten..

is het dan niet makkelijker om zo'n topic open e laten en verder te praten over het onderwerp?

[ Voor 80% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2003 00:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat Vinnie denk ik heeft willen zeggen is dat klachten over slotjes via een email naar de moderator@tweakers.net moeten worden gestuurd en niet in LA gepost. Dus kijk even wie je topic sloot en mail diegene met je bezwaren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 17 april 2003 @ 01:07:
Wat Vinnie denk ik heeft willen zeggen is dat klachten over slotjes via een email naar de moderator@tweakers.net moeten worden gestuurd en niet in LA gepost. Dus kijk even wie je topic sloot en mail diegene met je bezwaren :)
en dan?

dan bereik ik dat die gene zijn gelijk wilt hebben,,

Ik zie dit probleem vaker voorbij komen en het lijkt me beter hier in dit "l.a" verder te bespreken" :)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2003 01:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eskimootje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08:11
Roppenzo: dat kun je best vinden maar helaas we doen het toch echt niet op die manier. Dan staat het hier straks vol van dit soort topics en meestal word er daarin geflamed omdat mensen boos zijn dat willen we niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:28

Jaymz

Keep on moving !

Waarom je topic is dichtgegaan heeft vast met: Webdesign & Graphics - FAQ en Policy te maken.

Ben je het daar niet mee eens: Mail de persoon die de thread heeft gesloten, threads over topics die dichtgaan horen gewoonweg niet in LA en hoewel er vaak een algemene draai aan wordt gegeven gaat het uiteindelijk toch over de thread in kwestie. Zo ook nu :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.