Toon posts:

Welke telefoon voor buitendienst ? (agenda/contacts)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beginnend bedrijf wil aantal buitnedienst medewerkers zo slim mogelijk laten communiceren met kantoor. Nu hebben ze een laptop, dus een GSM/GPRS zou voldoen, maar ik zoek iets wat de data (klanten/agenda) op de laptop en op de kantoorserver op zoiets als een PDA beschikbaar maakt.

Wie heeft suggesties?

Of gewoon maar houden bij de laptop/GSm-combo ?

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Tja, je kan het natuurlijk zo duur maken als je zelf wilt.

Natuurlijk heb je voldoende aan een laptop met gsm, maar je zou ook eens kunnen kijken naar een SonyEricsson P800 (Gsm/Pda combinatie). Dit zou voor wat jij wil (een klein database'je + agenda) perfect zijn en vele malen goedkoper dan een nieuwe laptop + gsm.

De vraag is alleen, op wat voor een manier worden de klant bij gehouden ?

• Hermanvh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-02 16:38

Hermanvh

webOS fan, hacker, developer

Het ondernemersabbo van O2 is daar heel leuk voor! Daarmee kan je 60 uur naar andere medewerkers bellen voor slechts € 12,50 per abo(/persoon) per maand! Dus dat is echt cheap. Met data zou ik het zo gauw niet weten, maar daar heeft O2 ook wel een leuke GPRS oplossing voor!

webOS all the way!

• laurens0619
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02:20
o2 xda, met activesync internet server ofzo en dan kan er overal mobiel agenda worden gesync

die activy sync server was mij iets te duur dus bij mij op het bedrijf hebben we gewoon 20 xda's en die worden gesync als ze in de buurt van een pc met outlook komen (infrarood)

CISSP! Drop your encryption keys!